Eurovision Song Contest 2024

Nä det är han inte... (såg att han hade "kalsonger" på sej)

Finlands svar på Günther ?
Fast asså ... me like... Lite "Aqua" över soundet... Med Günther som utseende förebild...

Alltså jag ÄLSKAR scenen med alla dessa skärmar och vad de kan göra med dem... Det blir SJUKT SNYGGT !!!

Snyggt sjunget och fin låt, men ingen vinnare,
Men vill man visa upp sej och komma utanför sitt lands gränser är ju Eurovision rätt forum !

Och publiken !!! Den har vart med på noterna HELA tiden ! Vilken upplevelse för oss som sitter hemma ändå ... Det är ju lite bekvämare att sitta i soffan så här sent än att va "på topp" hela sändningen ;)

Appropå mellanmjölk ... Azerbadjan... Eller mer som filmjölk. eller nåt ännu segare och ÄNNU tråkigare,, Det här går ju inte hem alls,

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 032
Senast: Halcyon
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
8 9 10
Svar
197
· Visningar
5 953
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 711
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 394
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka