Eurovision Song Contest 2024

Men gud så tråkigt Island lät efter Croatien...
Den är inte dålig. Men den är absolut inte wow...
Faktiskt riktigt tråkig ..
 
Meh ??? Va ? Tyskland på engelska ? Hur tänkte de nu ? Booring...

Men jodå gillar låten ... Men asså vilket lyft för de big 5 och redan kvalifiicierade att få kunna visa upp sej innan finalen !!! Så bra !
 
Meh ??? Va ? Tyskland på engelska ? Hur tänkte de nu ? Booring...

Men jodå gillar låten ... Men asså vilket lyft för de big 5 och redan kvalifiicierade att få kunna visa upp sej innan finalen !!! Så bra !
Det är riktigt bra att dom får chansen att visa upp sig ordentligt på scen. Blir lite orättvist när alla andra får mera tid på scen och på tv.
 
Jag har ju som sagt lyssnat på alla i förväg och det tog tid innan jag kom ihåg Tysklands låt. Så den sätter sig inte hos mig. På de flesta andra räcker det med de första tonerna så minns jag låten.
 

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 098
Senast: zassoo
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 517
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
691
Senast: Snurrfian
·
Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
12 312
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp