Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med, hen är sannerligen älskvärd men... jag är för mycket av en sucker för allt som låter synthpopigt och gillar således, motvilligt, Olly Alexanders bidrag mer!Såhär dagen efter måste jag säga att Irlands Bambie Thug är no 1 för mig. Hen är en enda stor delight. Staging, text, röst, symbolik. ALLT.
Jag och dottern såg gårdagens genrep på plats. Väldigt roligt!
Kommer se kvällens semifinal på TV och njuta extra av favoritbidragen. (Samt givetvis mellanakterna )
Jag skulle ha gått på genrep igår kväll, men valde att stå över. Supertrist, men med säkerhetsläget i Malmö och det faktum att Israel var med i denna semi gjorde att det inte kändes roligt att gå ensam och vara beroende av lokaltrafiken och så.
Ikväll ska jag i alla fall kolla hemifrån soffan.
Så skönt! Som sagt jättetråkigt att missa, men jag är för oroligt lagd för att det skulle ha blivit kul för mig. Vi får hoppas att Malmö får äran att vara värdstad igen i framtiden.Jag och dottern var där. Förutom att det var idioter som sprang på spåret, någonstans mellan Hyllie och Köpenhamn, funkade allting bra.
Samma här. Jag hade inte heller velat åka dit i nuläget...Så skönt! Som sagt jättetråkigt att missa, men jag är för oroligt lagd för att det skulle ha blivit kul för mig. Vi får hoppas att Malmö får äran att vara värdstad igen i framtiden.
Nä du bor väl i Tyskland och dom fick rösta i semi 1 precis som SverigeJag får inte rösta