G
gps
Sv: Ett mycket känsligt och svårt beslut
tio tioAre you for real?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tio tioAre you for real?
. Jo jag ska lägga korten på bordet. Vill verkligen inte tappa henne. Ska träffa henne igen på fredagNej, om du känner något seriöst för "Lisa" och har den minsta respekt för henne som person finns det bara en sak att göra. Lägg korten på bordet och ta emot responsen som säkert blir ganska hård till att börja med. För fy tusan att ha blivit förd bakom ljuset så. Men hon kanske kan förlåta dig med tiden och ni kan hitta en lösning som bygger på verkligheten, inte på lögner.
Jag vill verkligen inte väljaLåt säga att du Måste välja Lisa eller killen...vem tar du då?
.
Får mig att tänka på filmen jag såg på tv för ett tag sedan, Kyss mig heter den, just saying. Är detta på riktigt så tycker jag synd om både "Lisa" och killen.
Sen är jag lite nyfiken. Frågar din sambo något? Vad ni gör osv?
Ja något åt det hållet. Jag vill liksom inte pressa på Lisa utan hon får själv så att säga sätta sina gränser för vad hon vill göra, prata om, avslöja osv. Det är alla gånger inte så lätt i en omgivning som inte är van vid homo och biVad är det som är så känsligt?
Menar du att den här tjejen tycker att homosexualitet är så känsligt att hon i ett år har accepterat att endast ses på offentliga platser samt att samtalsämnen som vänner, släkt och familj inte kan beröras?
Jodå vi har myst. Man får vara lite kreativ ibland . Finns ju hotel blakl
Jag undrar mest hur man bygger en kärleksrelation genom att bara ses på offentliga platser?
Ngn gång vill man väl mysa och vakna ihop också?
Sambo nja han är nog mer en pojkvän fast vi bor ihop. Men som jag sa förut så vet han om att jag även har Lisa
Det är ju det som är ditt problem. DU säger att DU behöver bägge för dom får DIG att må bra.Jag vill verkligen inte välja
Vad skiljer en pojkvän från en sambo? Vad måste hända för att mannen du bor ihop med och har ett förhållande med ska kvalificera sig för "sambo"?
Ja något åt det hållet. Jag vill liksom inte pressa på Lisa utan hon får själv så att säga sätta sina gränser för vad hon vill göra, prata om, avslöja osv. Det är alla gånger inte så lätt i en omgivning som inte är van vid homo och bi
Jodå vi har myst. Man får vara lite kreativ ibland . Finns ju hotel bla
Menar du att det är påhittatNu tillhör jag väl dem som inte känner mig särskilt övertygad av den här historiens verklighetsförankring
Menar du att det är påhittat
Nej jag har inte ljugit för henne.