Kan de samsas igen nu?
Tyvärr bor de fortfarande åtskilda. Det beror väl delvis på att vi varit lata och inte lagt nog med jobb på att vänja dem vid varandra igen, men vi ska försöka ta oss i kragen nu och fortsätta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan de samsas igen nu?
Hoppas det funkar snart!Tyvärr bor de fortfarande åtskilda. Det beror väl delvis på att vi varit lata och inte lagt nog med jobb på att vänja dem vid varandra igen, men vi ska försöka ta oss i kragen nu och fortsätta.
Det var så lite så! I aim to please...
[USER=90397]@Mineur Verkligen spännande liv och jag är tacksam för att du delade med dig av din tomatsoppa! Starkt jobbat [/USER]
Haha! Det var precis min mening, skönt att det framgick@Flixon Men tack för att du får oss andra att känna oss dåliga med våra amatörmässiga mobiltelefonsbilder...
Skämt åsido: Superfina bilder och det såg ut som en jättemysig dag!
@Septicemia Alltså det där vandrarhemmet ser ju ganska så fruktansvärt ut måste jag säga... Men du fick till bra bilder ändå tycker jag!
Jamen visst är det så! Det faktum att jag är så nyfiken av mig att jag vill veta hur allt ser ut och vad alla gör hela tiden är ju typ den enda anledningen till att jag är med i den här tråden, inte för att jag själv tycker att jag har så himla mycket intressant att bidra med Jag är nyfiken i en strut och stolt över det!Jag har faktiskt kommit ihåg att fota idag! Tycker ju att det är roligt att tjuvkika på andras liv så då får man väl lov att bjuda lite på sitt eget också.
men har inte orkat ladda upp bilderna någonstans än. Det är så himla meckigt