Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer också köra när jag är ledig, annars blir det typ 8 bilder på ett tangentbord Nästan allt annat är det sekretess på så det blir inte så himla intressant (kanske ett par toa-selfies )
Nytt EFIT-snart? jag kommer spendera ett antal timmar i lastbil och vill ha lite underhållning! Någon som är med?
Jag har inte ett jättespännande liv (i andras ögon) just nu som mammaledig men är på! :-)Nytt EFIT-snart? jag kommer spendera ett antal timmar i lastbil och vill ha lite underhållning! Någon som är med?
Wow! Görhäftig grej verkligen och vilken kul sak att få som examenspresent!@Flixon Klart vi vill!
@Killaloe Det är världens coolaste present, jag fick den av en av mina bästa vänner när jag tog examen. Det är en världskarta där alla länder är täckta av ett lager guldfärg, och sedan gör man den personlig genom att skrapa bort guldfärgen på de länder där man varit och då kommer en annan färg fram. Det syns bäst på USA på min bild, där det mesta är guld men en del är blått
Uppdatering: https://www.scratchmap.co.uk/
Asch då, jag vara rädd för det. Ska fixaWow! Görhäftig grej verkligen och vilken kul sak att få som examenspresent!
@Flixon dina bilder syns ju inte