L
listener
Sv: Erfarenhet av hanar och valpar tillsammans
man måste nog allvarligt ifrågasätta om du är helt frisk.
man måste nog allvarligt ifrågasätta om du är helt frisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och din hund har blivit så tack vare.. vad?
Jag frågade Jeeves om hans hund hade detta som anlag eller om problemet är hos föraren. Vad hade du på hjärtat?
Jag tvivlar på att det här är åsikter som kommer från rapportarna. I vilket fall vet jag att en del övriga rapport-hanar inte har detta problem och åsikterna runt detta känns främmande.
Jag kan förresten ta en nära familjemedlem som exempel också, de har fyra hanhundar i nära ålder, 1-3-5-7 år gamla. Olika raser, mellanstora och stora. INGEN aktivitet ö h t med dessa hundar, de bara finns - lallar omkring på gården. Tveksam hundhållning i mina ögon men, men, det är deras sak..
Där köper de valp på valp och just bara sätter ner, inget händer någonsin. Hanarna kommer överens, de är i de närmaste "bögar" skulle jag vilja säga ( ja, det får man väl inte säga ), dvs vissa hanar verkar agera tikar. Märkligt. Hur som helst de sköter sig själva och det funkar tydligen.
Du har missat frågeställningen; hur gör ni när ni introducerar valp till hane? :
Min erfarenhet av hanar är endaså lekfarbror eller så "blä" valpar är konstiga, först när valpen växt på sig så är den värd att lekas med.
Ojsan! Misstag av mig