Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är mycket möjligt att vi haft olika uppfattningar tidigare, men sådant är inget jag "tar med" till andra trådar, även om du själv uppenbarligen gör det
Så det där påståendet ser jag gärna att du förklarar.
. Bevisligen har inte det något med skyddsarbetet att göra då iaf en här inne har menat att hans hundar aldrig visat aggression mot valpar (eller barn heller för den delen) och jag vet att den ena hunden iaf är tränad åt väktarhållet.
Okej jag ska titta.Om du läser svar riktat till Krasux så ser du en del av mina funderingar kring detta. Och innan någon får andnöd och svimningsattacker; det är mina högst personliga funderingar.
Inga kommentarer. Du sa det, inte jag.Du behöver säkerligen inte oroa dig, det är nog bara jag som har en alldeles hemskt ouppfostrad hane alt mentalsjuk då Eller så var det matte som var det, jag minns inte riktigt
jakthundar t ex, besitter minst lika mycket av denna "kaliber" (annars skulle det vara svårt att jaga t ex vildsvin och björn), borde inte de vara högst olämpliga som familjehundar? ni som har aktiva jakthundar, märker ni att de "tar med jobbet hem"?
allmänt spåneri;
om nu det är så att det är hundens "kaliber" och/eller användningsområde som bär skulden för detta onormala beteende, borde det inte vara ett ganska vanligt problem/vanlig olägenhet?
jakthundar t ex, besitter minst lika mycket av denna "kaliber" (annars skulle det vara svårt att jaga t ex vildsvin och björn), borde inte de vara högst olämpliga som familjehundar? ni som har aktiva jakthundar, märker ni att de "tar med jobbet hem"?
och Jeeves, innan du får andnöd och svimningsattacker, så pratar jag inte nödvändigtvis om din hund, utan mer generellt.
Var på skyddshundsseminarium i helgen och där gick folk omkring med sina stora vovvar tillsammans med sina påläggskalvar som var alltifrån 11 veckor till 6 månader. Dom verkade då inte besvärade av familjens nya tillökning