Era senaste filmer, new edition!

Prinsen börjar komma igång nu och igår hoppade vi några skutt på 75-80cm(bara skuttat över 50-60 innan, tekniken har han inte hittat än och matte rider förskräckligt.. men jag är så stolt över honom, kanske hörs på mitt lite lätt överdrivna beröm i slutet :D :p

-KL-

Helgens 90cm klass, borde väl som ryttare varit lite mer motverkande vad det gäller stoppet på 3an men för att vara årets första tävling är jag nöjd och jag skärpte till mig till andra klassen ;)

=)// Pink

Sportponnyn har varit ute och luftat hovarna på en "riktig" tävling, resulterade i ett ner i varje men jag och ryttaren känner oss mer än nöjda eftersom han skötte sin uppgift bra och var otroligt cool hela tiden!

Min femåring gjorde för några veckor sedan sin andra H100-fälttävlan och här är film från hoppningen (som ska vara 105 cm):

Han verkar tycka att det är plättlätt :)

Hästen säger: Såja mamma! Nu har vi hoppat fram :D Vart är den riktiga banan. Det ser lekande lätt ut för honom ;) Fin 5-åring du har :D

@fruxolisa Haha, ja, tack! :)
Han är redan klar för Breeders i fälttävlan så nu på torsdag gör han första "riktiga" 110, hoppning alltså. Och nu när vi har all tid i världen så kanske vi kan satsa på lite hoppning också :D

Äntligen har vi fått vår första nolla i 130cm! Va i Grevlunda igår och satte 2 superfina nollor i både 120 och 130, hon va så jäkla fin! :love: Nu när hon är så pass ridbar så känns allt så lätt, även om det finns en hel del kvar att jobba på.

120cm

130cm

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 315
Senast: lizzie
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 936
Senast: QueenLilith
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 047
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka