Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Äntligen har jag tillgång till data så jag kan lägga upp filmerna från tävlingen i helgen
I 120cm så blev det ingen bra runda, hittade ingen rytm och svåra svängar. Men som tur är så har jag en fantastisk häst som reder ut pilotens missar ibland
130cm kändes mycket bättre! Hon va så jäkla fin! Kom lite stort på första kombinationen därav fick hon med sig bakbommen men nollan är så nära nu! Hon känns redan väldigt säker på den höjden, så känns riktigt bra!
I söndags passade vi på att löshoppa hästarna lite i solen, allihop var helt galna men mest flamsig var nog valacken som inte tog något på allvar. Men det är kul när de är så pigga och glada, det är vårkänslor! Fuxen är 22 år i år, men still going strong!
@Vanilj_hallon: Oj, vad mycket det har hänt med er sen jag såg er sist! (Måste varit förra våren när jag och Svarta Häxan red i samma grupp som er.) Härlig framåtbjudning hon har nu!
Varit på pay and jump.
Fwldritt första rundan och ett stop i andra pga dålig ridning. Han är väldigt rädd om sig och stannar hellre än riskerar att slå sig. Rider jag lugnt och sansat hoppar han dock snällt.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan @lilsan
Upplever att du verkligen är kvar i hur en 17-åring resonerade kring häst. Lite "jag kan absolut allt tillräckligt bra för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.