Era senaste filmer, new edition!

Film på min 7 åring som inte har så mycket rutin i hoppningen :)
Inte jag som rider så kommentera inte gärna ryttaren :)

Min häst på sin första P&J på 1,5 år, ny plats dessutom pissregnade det hela dagen, men jag är så nöjd med honom för han skötte sig så bra!

I 70 tyckte tjejen som rider att han va stark och hon fick jobba en del med honom, men i 80 så gick det mycket bättre :) det är 3 gången totalt som hon sitter på honom också :)

så nu är han anmäld till sin första "riktiga" tävling den 25 maj! ska bli så kul :)

Jag vet att det skakar, min mamma som filmar blir så sjukt nervös och jag har ingen annan som kan filma tyvärr. Så man får vara glad ändå :)

Banan ligger utanför Kumla (utanför Örebro) och tillhör Ryttarkamraterna Kumla.

Hoppar in lite här:
Varit sjukt hopprädd även när de gäller låga höjder, har nu iaf börjat tycka det är roligt och hoppat alla hopplektioner och så på ridskolan sen förra sommaren :)
Än så länge är det inte så snyggt men försöker hittills bara tycka att det är roligt och sen får man jobba på resten :)

senaste hopplektionen

70cm:

80cm (här bromsade jag nog omedvetet och inte riktigt ficken bra galopp =dåliga språng)

70cm:

70cm:

sorry från filmbomben, nyaste filmerna högst upp =)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 323
Senast: lizzie
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 937
Senast: QueenLilith
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 048
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka