Okey, lutealsfas är det från när ägget släppt till mens?ÄL kan variera. Det är i princip bara lutealfasen som så gott som alltid borde vara lika lång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okey, lutealsfas är det från när ägget släppt till mens?ÄL kan variera. Det är i princip bara lutealfasen som så gott som alltid borde vara lika lång.
Okey, lutealsfas är det från när ägget släppt till mens?
Okey, ursäkta mina dumma frågor men eftersom min mens är i princip exakt lika punktlig jämt så borde ju ÄL ske ungefär samma tid om lutealfasen är jämn?Japp.
Okey, ursäkta mina dumma frågor men eftersom min mens är i princip exakt lika punktlig jämt så borde ju ÄL ske ungefär samma tid om lutealfasen är jämn?
Vad innebär det?Men bah!! Efter att ha rotat runt rejält och bara hittat tjock slemhinna så skickade läkaren mig på blodprov
Ska ringa i em med ev plan.
Vad innebär det?
Heja @lil-sis Modigt att säga upp sig Det är ju en trygghet, liksom.
Surt att de verkar vara så envisa...Att läkaren vägrar utesluta graviditet utan blodprov fast jag blött sedan i torsdags...
BM igår hade noterat negativt fast jag sade positivt.
Det såg iaf inget konstigt ut på vänstra äggledaren så inget utomkveds.
Vad märkligt! Speciellt eftersom hcg verkade ha sjunkit med tanke på dina tester. Då borde de ju inte tro/hoppas på en graviditet kan man tycka. Har du tagit eget test igen?
Läkaren noterar att jag uppger "liten blödning" förra veckan fastän jag beskriver störtblödning (två nattbindor på två timmar).
Tycker 191 kan vara tidig graviditet (...) så nu måste jag lämna blodprov varannan dag...
Fast han har inte ringt ännu.
Vad märkligt! Speciellt eftersom hcg verkade ha sjunkit med tanke på dina tester. Då borde de ju inte tro/hoppas på en graviditet kan man tycka. Har du tagit eget test igen?
Suck! Tröttsamt!!!!!
Läkaren noterar att jag uppger "liten blödning" förra veckan fastän jag beskriver störtblödning (två nattbindor på två timmar).
Tycker 191 kan vara tidig graviditet (...) så nu måste jag lämna blodprov varannan dag...
Fast han har inte ringt ännu.