Min verkar vara med på att betala flera tusen euro för donation. Men så har vi en familj som stöttar ekonomiskt också.Min tycker också att vi ska köra ända in i kaklet. Så länge landstinget betalar alltså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min verkar vara med på att betala flera tusen euro för donation. Men så har vi en familj som stöttar ekonomiskt också.Min tycker också att vi ska köra ända in i kaklet. Så länge landstinget betalar alltså.
Min verkar vara med på att betala flera tusen euro för donation. Men så har vi en familj som stöttar ekonomiskt också.
Samma här. Så jävla hopplöst.
78 hCG idag.
Betyder det att det har sjunkit?
Och att du troligtsvis inte är gravid längre?
Hoppas ok jag frågar
Sjunkit och garanterat inte gravid.
Ja så är det.Okej Beklagar verkligen!
Men tack för svaret
Kan någon förklara en sak för mig:
Flera ggr i denna tråden har jag läst att ÄL stickor ger utslag dagen FÖRE ägglossning, så om jag har 2 streck på tisdag, svagt streck knappt synligt på ons, har jag då ändå ägglossning på onsdag? Hoppas nån fattar o orkar svara..
Ja så är det.
Okej Beklagar verkligen!
Men tack för svaret
Kan någon förklara en sak för mig:
Flera ggr i denna tråden har jag läst att ÄL stickor ger utslag dagen FÖRE ägglossning, så om jag har 2 streck på tisdag, svagt streck knappt synligt på ons, har jag då ändå ägglossning på onsdag? Hoppas nån fattar o orkar svara..
Första IVF sprutan igår, så nu är vi äntligen igång!
För mig som har långt till sjukhuset där jag är blir det att ta mycket ledigt från jobbet ( ett ultraljud gör att jag blir borta halva arbetsdagen). Men som tur är kommer inye min arbetsgivarecatt reagera knappt. Det är ju en tråkig attityd @Halali har från sin arbetsplats. Jag vet inte om jag skulle palla det nu... Jag har istället jättemycket som bara jag kan göra på jobb som stressar mig. Jag måste dagligen nu tänka att deta är viktigare!
Jätteglad, men nervös på samma gång! Jag vet att våra odds är bra eftersom vi vet vad som är fel (äggledarna igentäppta) vilket nästan gör mig mer nervös...
Vad många vi är som håller på med IVF nu, när jag började vara aktiv i denna grupp för lite mer än ett år sedan var det ingen... Dubbla känslor här: på samma gång som jag så önskar att det skulle gå bra för er är jag glad över att kunna ventilera med andra som går igenom samma sak