En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida - del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Negativt äl-test idag. Och jag orkade inte ta nåt intiativ och sambon surade och var trött så inget sex. Vi hade det natten till fredagen för på kvällen då var stickan positiv. Tror inte det räcker och jag är så jävla less! Varför kunde det inte bara gå vägen nån av de två gånger vi lyckats?? Varför ska jag sitta här, full av ångest och känna att äl-stickor är onödigt om vi ändå inte orkar ligga när vi måste. Jag begär en sak av min sambo, själv ska jag kissa på stickor, ha hormoner hit och dit i kroppen, sen mens och besvikelse när det inte tagit sig.
Så jävla less nu bara!

Det borde bli typ dag 12 idag efter ägglossning. Än så länge ingen spotting iaf. Men det kan ju slå till när som helst.

Negativt äl-test idag. Och jag orkade inte ta nåt intiativ och sambon surade och var trött så inget sex. Vi hade det natten till fredagen för på kvällen då var stickan positiv. Tror inte det räcker och jag är så jävla less! Varför kunde det inte bara gå vägen nån av de två gånger vi lyckats?? Varför ska jag sitta här, full av ångest och känna att äl-stickor är onödigt om vi ändå inte orkar ligga när vi måste. Jag begär en sak av min sambo, själv ska jag kissa på stickor, ha hormoner hit och dit i kroppen, sen mens och besvikelse när det inte tagit sig.
Så jävla less nu bara!

Det är lättare att köpa häst :p

Orkar inte leta efter listan men återföring 29/3 som väntat.

Om huvudvärken fortsätter så kan jag få citodon, det var snällt. Svårt att köra med bara :p

Jag provar att skriva här, för alltid när jag gjort det och undrat vart min mens är och börjar leta graviditetssymptom, så kommer den efter fem minuter typ.

Hade en klarröd blödning dag 21, för fem dagar sedan. Sedan - nada.

Så, nu har jag skrivit och efterlyst min mens, efter lunchen borde den vara här :D

Jag provar att skriva här, för alltid när jag gjort det och undrat vart min mens är och börjar leta graviditetssymptom, så kommer den efter fem minuter typ.

Hade en klarröd blödning dag 21, för fem dagar sedan. Sedan - nada.

Så, nu har jag skrivit och efterlyst min mens, efter lunchen borde den vara här :D
Då borde min komma när som helst också, vi brukar få ungefär samtidigt. Undrar också var dem håller hus.

Du kan inte ha haft en nidblödning då?

Jag har bytt telefon och får inte app-jäveln att samarbeta. Vill ju föra över filen från gamla mobilen till nya, men appen vägrar. Blä. Så i ren protest har jag ingen aning om vilken cykeldag jag har eller sånt.

Jag har bytt telefon och får inte app-jäveln att samarbeta. Vill ju föra över filen från gamla mobilen till nya, men appen vägrar. Blä. Så i ren protest har jag ingen aning om vilken cykeldag jag har eller sånt.
Jag avinstallerade appen då den sa äl imorgon och det gick inte att föra in eget själv. Så nu blir det vanlig almanacka istället.

Varit och lämnat progresteronprov idag. De hoppades att svaret skulle komma den här veckan! :cautious: Jag trodde det skulle komma redan imorgon, har för mig att de ofta är snabba men tydligen inte. Jag misstänker ju att jag faktiskt haft äl då stickorna var positiva och jag har högre temp men det är ju skönt att veta säkert.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 257
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 162
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 396
Senast: Derivata
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix