Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad kul! Grattis!Har nu fått tillstånd att lämna tråden. Vågade mig på ett test. De blev +
Grattis!!!Har nu fått tillstånd att lämna tråden. Vågade mig på ett test. De blev +
Negativt äl-test idag. Och jag orkade inte ta nåt intiativ och sambon surade och var trött så inget sex. Vi hade det natten till fredagen för på kvällen då var stickan positiv. Tror inte det räcker och jag är så jävla less! Varför kunde det inte bara gå vägen nån av de två gånger vi lyckats?? Varför ska jag sitta här, full av ångest och känna att äl-stickor är onödigt om vi ändå inte orkar ligga när vi måste. Jag begär en sak av min sambo, själv ska jag kissa på stickor, ha hormoner hit och dit i kroppen, sen mens och besvikelse när det inte tagit sig.
Så jävla less nu bara!
Jag har nästan redan börjat fundera hur jag ska lägga upp mina dagar när det här Skiter sig och jag skaffar en till häst iställetDet är lättare att köpa häst
Här blir det nog hund i så fallDet är lättare att köpa häst
Då borde min komma när som helst också, vi brukar få ungefär samtidigt. Undrar också var dem håller hus.Jag provar att skriva här, för alltid när jag gjort det och undrat vart min mens är och börjar leta graviditetssymptom, så kommer den efter fem minuter typ.
Hade en klarröd blödning dag 21, för fem dagar sedan. Sedan - nada.
Så, nu har jag skrivit och efterlyst min mens, efter lunchen borde den vara här
Då borde min komma när som helst också, vi brukar få ungefär samtidigt. Undrar också var dem håller hus.
Du kan inte ha haft en nidblödning då?
Om det inte hänt något på onsdag kanske jag testar då. Vill inte få upp hoppet och testa för tidigt.Ja, visst brukar vi!?
Det vågar jag ej tro, hittade ingen ägglossning med stickorna
Håller tummarna!Om det inte hänt något på onsdag kanske jag testar då. Vill inte få upp hoppet och testa för tidigt.
När vet man när BIM är om man inte haft mens på länge men ändå hade ägglossning för 10 dagar sen??
Jag avinstallerade appen då den sa äl imorgon och det gick inte att föra in eget själv. Så nu blir det vanlig almanacka istället.Jag har bytt telefon och får inte app-jäveln att samarbeta. Vill ju föra över filen från gamla mobilen till nya, men appen vägrar. Blä. Så i ren protest har jag ingen aning om vilken cykeldag jag har eller sånt.