Hon är bra, jag är väldigt nöjd med henneVad härligt att din Gun verkar vara uppdaterad med de senaste "nyheterna"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är bra, jag är väldigt nöjd med henneVad härligt att din Gun verkar vara uppdaterad med de senaste "nyheterna"
Tack!Nej nej. Ägget är superlitet, men äggblåsan (follikeln) är ju såpass stor att det blir trångt och det gör ont (15-18mm. Äggstocken är väl ca 35mm lång). Då ägglossning sker spricker follikeln och ägget kn börja röra sig. Det gör ofta ont eftersom vätskan kan irritera slemhinnan. Dessutom kan vissa bli svullna i magen så att ungefär allt gör ont. ..
Jag vet inte. Som sagt brukar det (för mig) göra ont några dagar, men vara som värst just innan ägget släpper. Sen gör det ont en lite stund efteråt, men på ett annat sätt. Det enda sättet är nog att testa med sticka.Tack!
Kan man anta att follikeln sprack när det började göra ont i förmiddags? Och att ägget alltså släppte då och är befruktninsbart fram tills ikväll, typ nu? *kikar på sambon över mobilkanten*
Lydig forummedlem fick just ett svagt positivt utslag. Om min kropp är som de sista månaderna borde jag fått fullt utslag i förrgår och igår och alltså troligtvis släppte ägget nu? Och lever i ca 8 timmar väl?Jag vet inte. Som sagt brukar det (för mig) göra ont några dagar, men vara som värst just innan ägget släpper. Sen gör det ont en lite stund efteråt, men på ett annat sätt. Det enda sättet är nog att testa med sticka.
Är säkert så. Om nu inte din kropp luras och din äl är på vägLydig forummedlem fick just ett svagt positivt utslag. Om min kropp är som de sista månaderna borde jag fått fullt utslag i förrgår och igår och alltså troligtvis släppte ägget nu? Och lever i ca 8 timmar väl?
Hahaha, jag glömde ta med i beräkningen hur kroppen försöker luras! Troligen är det bara en fis på tvären, vore nästan för bra om jag prickat in både kvällen igår och ikväll!Är säkert så. Om nu inte din kropp luras och din äl är på väg
Vill du vara helt säker så prova med stickor några dagar till. Får du inte positivt test så vet du att du har haft äl.
(Eller snarare att du med stor sannolikhet haft äl, om man nu skall vara petig)
Prun valde mellan det ena och det andra, men jag kan inte svara på varför hon valde Pergotime till slut.Jag har Letrozol istället för Pergotime, enligt min gynekolog har de likvärdig effekt men Letrozol ska ge mindre biverkningar.
Det brukar vara då ja... tröttsamt.Japp nästa mens...
Hej alla!
Vill börja med att skicka en jätte pepp kram till alla som försöker och försöker!
Hållit mig borta lite ifrån denna tråd då det varit några riktigt jobbiga dagar... Känner mig nästan lite "störd" som fällde tårar när jag spolade bort klumparna...
För min del har jag (äntligen) blödigt klart! Funderar på om man ska ringa gyn och boka tid och be dom kolla satt det verkligen är tomt. Hur skulle ni göra?
Jag har inte ont, blödningar eller flytningar. Något torr där nere...
Nu börjar snart bebisverkstaden igen här med. Känns faktiskt bra. Kan inte låta bli på att hoppas på att det blir tvillingar denna gång med. Men det kanske är lite hm, girigt?
Hej alla!
Vill börja med att skicka en jätte pepp kram till alla som försöker och försöker!
Hållit mig borta lite ifrån denna tråd då det varit några riktigt jobbiga dagar... Känner mig nästan lite "störd" som fällde tårar när jag spolade bort klumparna...
För min del har jag (äntligen) blödigt klart! Funderar på om man ska ringa gyn och boka tid och be dom kolla satt det verkligen är tomt. Hur skulle ni göra?
Jag har inte ont, blödningar eller flytningar. Något torr där nere...
Nu börjar snart bebisverkstaden igen här med. Känns faktiskt bra. Kan inte låta bli på att hoppas på att det blir tvillingar denna gång med. Men det kanske är lite hm, girigt?
Det rekommenderas främst för att säkert få ut alla rester. Kollar man upp efteråt är det inga problem.Klart man måste få vara ledsen!! Jag tänker som @lil-sis , boka om du känner att det behövs.
När det gäller bebisverkstad så undrar jag bara lite (för din skull), ska ni försöka direkt igen? Här brukar de rekommendera en "vanlig" mens mellan missfall och nytt försök, även om jag vet de som lyckats direkt efter och det har gått bra.