Jag gissar att jag kommer få en remiss dit men vi får se! Jaaa det vore toppenkul, det får vi boka !Sophiahemmet.
Vi får ta en hundträning/barnsnackträff snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gissar att jag kommer få en remiss dit men vi får se! Jaaa det vore toppenkul, det får vi boka !Sophiahemmet.
Vi får ta en hundträning/barnsnackträff snart
Rd13, negativt.
Utan Lutinus skulle jag nog haft mens. Rosa flytningar i två dagar och idag antydan till blödning.
En fråga angående ivf. Min Gun sa att det tar 6-9 månader att få en tid genom landstinget, men att man kan åberopa vårdgarantin. Är det någon som har gjort det? Hur länge har ni fått vänta?
Oj, tar det så lång tid att få genom landstinget? :/ Vi ska ju till Linné-kliniken i Uppsala, ringde och fick en tid 2 veckor senare och om allt ser bra ut så trodde dom på att första försöket med IVF blir i januari. Men då betalar ju vi själva....
En fråga angående ivf. Min Gun sa att det tar 6-9 månader att få en tid genom landstinget, men att man kan åberopa vårdgarantin. Är det någon som har gjort det? Hur länge har ni fått vänta?
Det beror på vilket landsting. Jag tillhör Uppsala och har inte köat alls, så fort det gått ett år efter min GBP gjorde vi första IVFen.
Sthlm däremot har kö, de har avtal med bl.a. Linné och Sophiahemmet.
Ett år efter din vadåförnå?
Hehe, det är inte helt lätt att hänga med i alla förkortningar
Gastric Bypass
KramJag har läst denna tråden vid sidan om till o från och jag känner igen mig i så många situationer o känslosvall.
Har genomgått 3 ivf försök nu och alla tre har resulterat i missfall eller minus direkt.
Tror vi ska ta en liten paus nu, detta var och är jobbigare än jag trott mentalt..
Jag har läst denna tråden vid sidan om till o från och jag känner igen mig i så många situationer o känslosvall.
Har genomgått 3 ivf försök nu och alla tre har resulterat i missfall eller minus direkt.
Tror vi ska ta en liten paus nu, detta var och är jobbigare än jag trott mentalt..
Usch, va jobbigt Jag har vart gravid en gång tidigare och fick missfall, och jag förstår inte ens hur jag skulle kunna överleva ett till... Kändes som hela jag gick sönder.
Kram på dig!
Man går verkligen sönder, men sen fortsätter man kämpa ändå, när de är något man så gärna vill ha
Jag har läst denna tråden vid sidan om till o från och jag känner igen mig i så många situationer o känslosvall.
jag tror det är ok så länge det inte luktar illa eller att du får feber.Tillbaka på praktiken. Tröttna på att sitta hemma och glo i väggen. Berätta för mina handledare för dagen och jag säger bara till om jag vill gå hem.
Har ju blivit tillsagd att kolla upp om jag får ont/feber. MEN jag har jättehög smärttröskel så borde man kolla upp för säkerhets skull? Ifall det är nått på tok jag inte märker.