Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag testat. Jag är inte gravid
BIM igår eller idag enligt periodtracker appen Jag testade med ett test som ska kunna göras dagarna innan BIM också.. Så är rätt säker på att jag inte är gravid nu. Men varför kommer inte mensen?:/ detta var ju mitt första försök, så det är inte så konstigt att jag inte har så mycket koll, men de senaste tre månaderna har mensen kommit med lika många dagars mellanrum 28-29 dagar idag är det 29e dagen, och dagen är ju i och för sig inte slut änSynd :/ men när har du bim? Kanske är tidigt?
Man kan aldrig lita på kroppen verkar det som...BIM igår eller idag enligt periodtracker appen Jag testade med ett test som ska kunna göras dagarna innan BIM också.. Så är rätt säker på att jag inte är gravid nu. Men varför kommer inte mensen?:/ detta var ju mitt första försök, så det är inte så konstigt att jag inte har så mycket koll, men de senaste tre månaderna har mensen kommit med lika många dagars mellanrum 28-29 dagar idag är det 29e dagen, och dagen är ju i och för sig inte slut än
Ja det är väldigt frustrerande :/ hoppas i alla fall att du har turen på din sida och att mensen är sen av en anledning Alla graviditeter är ju olika. En del är ju till och med symtomfria väldigt länge, eller så kommer symtomen senareMan kan aldrig lita på kroppen verkar det som...
Jag är fyra dagar sen nu- har inte kommit iväg och köpt test än. Känner mig noll gravid. De två tillfällen jag har varit gravid har jag varit säker innan testet så jag tror kroppen luras med mig.
När det kommer till att försöka bli gravid så finns det två sanningar:Alltså jag har haft mensvärk hela dagen, men den kommer inte får ALLTID bara mensvärk samtidigt som mensen kommer och sedan försvinner värken direkt. Har aldrig varit med om detta!
Vad många som verkar ha strul med ägglossningen nuUppdaterade listan. Senaste cykeln blev 52 dagar, så skriver inget datum för ägglossning nu då jag känner mig tveksam till att jag har någon ägglossning. Ska försöka med stickor igen.
Mitt test var jättesvagt på bim.Nu har jag testat. Jag är inte gravid
Hehe, det har du rätt i min mens verkar i alla fall inte vilja komma ännu....När det kommer till att försöka bli gravid så finns det två sanningar:
1: Aldrig känner man sig så mycket gravid som när man försöker bli gravid.
2: Aldrig hittar kroppen på så många nya saker som när man försöker bli gravid.
Nu börjar det närma sig mitt besök hos Gun, eller det är iofs ca 2 veckor kvar men i alla fall Har ju fått diagnosen PCOS och den 3aug ska jag tillbaka till Gun för att påbörja en kur med pergotime. Vet att flera av er har gjort detta så tänkte höra vad man ska tänka på att fråga Gun? Tycker alltid att när man är där så kommer man inte på ngt men när man kommer hem så har man tusen frågor som man hade velat ställa