Jag och min dam har försökt i 8 år men nu är det över då vi håller på att bli för gamla !
Har ni inte sökt hjälp på alla de åren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och min dam har försökt i 8 år men nu är det över då vi håller på att bli för gamla !
Alltså jag har haft mensvärk hela dagen, men den kommer inte får ALLTID bara mensvärk samtidigt som mensen kommer och sedan försvinner värken direkt. Har aldrig varit med om detta!
Nej det har vi inte tyckte det var pinsamt och för privat och tänkte det kanske funkar med det gjorde det inte och nu är det för sent !Har ni inte sökt hjälp på alla de åren?
@skerper Hur gamla är ni? Har ni funderat på adoption?
tillägg: Tråkigt att det inte blivit barn naturlig väg såklart.
Du hann precis svara före mig, så när jag skrev visste jag inte er ålder. Har ni varit i kontakt med privat klinik för privat IVF?Alldeles för gamla Hon 44 och jag 50 men var 8 år yngre då vi började !
Alldeles för gamla Hon 44 och jag 50 men var 8 år yngre då vi började !
Jag testade ju mitt på dagen. Jag väntade inte heller länge efter jag senast kissade, kanske någon timme. Har det någon betydelse? Har läst lite om att man bör samla urin ett tag om man testar tidigt. I sånna fall gjorde jag ett misstag. Jag tänkte vänta några dagar till. Om inte mensen dyker upp så ska jag ta ett till test.Mitt test var jättesvagt på bim.
Håller så tummarna för dig (och er andra) att ni plussar snart.
Jag testade ju mitt på dagen. Jag väntade inte heller länge efter jag senast kissade, kanske någon timme. Har det någon betydelse? Har läst lite om att man bör samla urin ett tag om man testar tidigt. I sånna fall gjorde jag ett misstag. Jag tänkte vänta några dagar till. Om inte mensen dyker upp så ska jag ta ett till test.
Om man testat med stickor och hittar stegring som sen försvinner- men aldrig blir helt starka utan bara tydliga om man så säger. Har man garanterat ägglossat då? Eller kan det vara så att man hoppat över äl den månaden?
Intressant!Det verkar som att vissa får ägglossning även om stickorna inte blir helt starka.
För mig är det varje månad så att stickorna nästan blir helt starka och jag tänker "Ja, det blir nog inte starkare än såhär. Ibland får man ju inte fullt utslag" och sen blir det svagare och svagare i ett par dagar och jag tror att ägglossningen har varit och SEN kommer den riktiga ägglossningen med tokstarkt utslag på stickorna och ont i magen och hela köret.