Bautastort Grattis från mig och jag håller alla tummar och tår
Håller hårt jag med och grattis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bautastort Grattis från mig och jag håller alla tummar och tår
Nej älstickor reagerar bara på LH och Hcg. Däremot kan LH variera under en cykel. Det är därför man kan få två streck även om man inte ägglossar. Men då är inte teststrecket lika starkt eller starkare än kontrollstrecket (alltså ett negativt test).Visst är det så att stickorna även kan reagera på menshormonerna? Tänker att jag får avvakta, vågar inte hoppas. Känner inte ett enda litet symptom heller. :/
Jag såg det. Såg lite lustigt utBlev visst något märkligt med citeringen @Tora
Beror på hur tidigt. Vissa spermier kan överleva upp till 4 dygn eller nåt i livmodern (dock inte sambons tror jag, bägge gångerna vi lyckats har det varit när vi sexat på ägglossning +/- 1 dag).Jag kan ha räknat fel, utgick från tidigare cykler men sist blev det ju lite knas så vet inte riktigt när mensen kom på riktigt. Kan hända att jag inte ska ha mens förrän på onsdag. Kanske... I så fall missade vi nog ägglossning åt andra hållet istället, vi låg för tidigt aja, någon gång kommer den väl. Inga gravsymtom i sikte iaf.
Jag har läst upp till en vecka! och åtminstone 5 dagar!Beror på hur tidigt. Vissa spermier kan överleva upp till 4 dygn eller nåt i livmodern (dock inte sambons tror jag, bägge gångerna vi lyckats har det varit när vi sexat på ägglossning +/- 1 dag).
Vad tristsuck..vår remiss (eller makens då..) är inte ens skickad till fertilitetskliniken.. suuuuuck! Jag har lust att ringa och skrika fula ord till den extremt långsamma läkaren. FÖrst ska det ta ett år innan maken får träffa läkaren, sen skickar han inte iväg remissen som han lovat heller...
suck..vår remiss (eller makens då..) är inte ens skickad till fertilitetskliniken.. suuuuuck! Jag har lust att ringa och skrika fula ord till den extremt långsamma läkaren. FÖrst ska det ta ett år innan maken får träffa läkaren, sen skickar han inte iväg remissen som han lovat heller...
jo, det kan vi. Men med remissen från läkaren slipper vi en hel del väntetider osv.. vi slipper bland annat "försöka aktivt i två år" gränsen..Kan ni inte skicka en egenremiss?
Vad trist
När kommer den gå iväg? Gäller vårdgarantin på tre månader för detta?
Kröhöm. Hjälp med ägglossningstest tack. Testade idag (med morgonurin då jag kommer vara på språng hela dagen) tokpositivt "redan"
Blir dock förvirrad. Har två appar. Ena säger ägglossning 31.1 och andra 2.2 (båda har samma info)
Om man utgår från testet, när borde ägget släppa då?
Beror på hur tidigt. Vissa spermier kan överleva upp till 4 dygn eller nåt i livmodern (dock inte sambons tror jag, bägge gångerna vi lyckats har det varit när vi sexat på ägglossning +/- 1 dag).
Jag har läst upp till en vecka! och åtminstone 5 dagar!
Ältesterna påvisar ägglossning ca 12-36 h innan ägglossning. Dvs den förvarnar att ägget kommer att lossa ca nästa dag.Kröhöm. Hjälp med ägglossningstest tack. Testade idag (med morgonurin då jag kommer vara på språng hela dagen) tokpositivt "redan"
Blir dock förvirrad. Har två appar. Ena säger ägglossning 31.1 och andra 2.2 (båda har samma info)
Om man utgår från testet, när borde ägget släppa då?