Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
(Återigen förbannar jag vårt skolväsende och dess icke existerande utbildning när det kommer till sex och samlevnad. VARFÖR får kvinnor inte lära sig hur sjutton deras egna kroppar funkar?! Att snippa och snopp gör barn och att man ska skydda sig tar ju liksom max 10 min att informera om...)
Ja mängden sex verkar ha underordnad betydelse...Inväntar mens vilken dag som helst. Hoppas den håller tiden, för i så fall kommer sambon vara hemma nästa ÄL. och på samma gång (jag hoppas ju som för nån annan i tråden att ett par gångers träffar under en månad räcker).
Grattis alla som fått plus, om jag missat nån!
Jag hoppas på att göra dig sällskap! BIM om en veckaJa mängden sex verkar ha underordnad betydelse...
Hade varit roligt med fler plus nu så jag kan få sällskap i en 2016 tråd.
Makalöst att det tar sån tid- från beslut till färdig bäbis. Jag slutade med Cerazette 2014!
Jag slutade 2013... Hur många försök blev det? Alltså hur många ägglossningar ungefär?Ja mängden sex verkar ha underordnad betydelse...
Makalöst att det tar sån tid- från beslut till färdig bäbis. Jag slutade med Cerazette 2014!
Fem stycken.Jag slutade 2013... Hur många försök blev det? Alltså hur många ägglossningar ungefär?
Håller tummarna!Jag hoppas på att göra dig sällskap! BIM om en vecka
Vi är igång igen efter några månaders uppehåll! Känns inte lika spännande som för ett år sedan när vi började försöka, så jag hoppas verkligen det tar sig snart!
Håller ju självklart tummarna för att vi är många här som får göra dig sällskap
Ja mängden sex verkar ha underordnad betydelse...
Jag sitter här och väntar att det ska skapas en vinterbäbisar 2015/2016 så man kan börja följa er, du kan ju inte vara ensam, eller?
Jag är än så länge hoppfull, har BIM idag och än så länge inte ett tecken på att mensen vill komma.
Brukar få rosa flytningar några timmar/dygnet innan mensen drar igång och den brukar vara exakt på dagen.
Så än så länge får jag hoppas!
Har varit iväg hela dagen så menskoppen fick följa med i handväskan i fall att, men peppar peppar, än så länge inget!
Hoppas!!
Just nu är jag i valet och kvalet om jag ska testa i morgon bitti eller om jag ska vänta ett par dagar!
Imorgonbitti såklart! Herregud, inte hålla oss på halster.
Jag hade ett litet bryt igår. Dop för fästmannens systerdotter. Systern kom i slutet av festen och lade babyn i min famn. Tårarna började rinna, och systern släpade in både mig och baby på toaletten. Vi grät en snutt båda två (inte babyn). Hon är mycket medveten om vår situation, för båda systrarna hade knas med ägglossning ett bra tag innan de lyckades bli gravida. Jag var på ett sjukt sätt både lycklig och djupt olycklig på samma gång.
Moooohahaha, bara liiiite kanske eller ja, jag är så jävla nyfiken själv egentligen!
Men kan man få negativt på BIM+1 för att det är tidigt?
Använder stickor.