Spännande @KattenKorven - håller tummarna allt jag kan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ta ett test kvinna!!! Tänk på oss stackare här med vår nyfikenhet...eller inte. Det kom yttepyttelite blod igår förmiddags, men sen inget. Går nu runt som ett fån och hoppas på att det ska vara en sån där "ägget fäster"-blödning som jag har läst om lite överallt. Hoppet är det sista som överger människan!
Men ta ett test kvinna!!! Tänk på oss stackare här med vår nyfikenhet
(Håller tummar och tår)
...eller inte. Det kom yttepyttelite blod igår förmiddags, men sen inget. Går nu runt som ett fån och hoppas på att det ska vara en sån där "ägget fäster"-blödning som jag har läst om lite överallt. Hoppet är det sista som överger människan!
Jag har väl inget valMensen är beräknad till på söndag, så jag tänkte avvakta tills dess och se om den dyker upp trots allt. Vi ska hem till svärisarna över helgen, så kommer inte kunna testa förrän på måndag... Jag förstår att alla bukefalister kommer förgås av nyfikenhet, men försök hålla ut!
Min sexlust ökar också vid ägglossning, rejält! lustigt att det funkar så tycker jag . om man har sex dagen innan ÄL, räcker det eller krävs det sex samma dag?
Vad kul att det händer grejer ! Håller tummarna att det tar sig! Hur mår du i allt det här? Fysiskt och mentalt?
Det är väl egentligen ganska logiskt att man vill ligga runt ägglossning eftersom det rent biologiskt är tänkt att vi ska föröka oss
Åh, här var det roligt att kika in!
Grattis @Hjartagna!
Håller tummarna @KattenKorven - oliiiidligt spännande!
Kanske har missat tidigare svar, men vet du när det blir äggplock @em-pirre? Häftigt med 17 ägg. Och väldigt intressant att få följa dig på vägen så här. Tack!
Grattis!!!
@lil-sis hur många dagar sedan du slutade med tabletterna? För mig tog det några dagar tror jag.
Den sista i onsdags eller torsdags.
Den där bussen verkar ha enorma problem med att följa tidtabellenStort grattis @Hjartagna
Här stämmer ingenting med någonting. BIM skulle varit den 13:e men började den 9:e, ÄL nu i dagarna men blödde fortfarande igår
Den där bussen verkar ha enorma problem med att följa tidtabellen
Hur pass säker är du på när du skall ha äl?
Har du alltså haft mens sen den 9/6?