En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag börjar känna mig som en stoppad korv. Alltså herregud, äggen ska växa flera dagar ännu... :nailbiting:

Jag ska börja Orgalutran injektionerna idag, och fortsätta Puregon över helgen. Nytt vul på måndag...

Jag börjar känna mig som en stoppad korv. Alltså herregud, äggen ska växa flera dagar ännu... :nailbiting:

Jag ska börja Orgalutran injektionerna idag, och fortsätta Puregon över helgen. Nytt vul på måndag...
Blir ni belagda med sexförbud när det är så där många ägg. 17-lingar liksom :nailbiting: ;) :D

Mvh Miks

Ja, det tror jag. Fast jag vet inte hur sugen jag är just då, med tanke på hur det känns redan nu...
Kan tänka mej att det blir som en spärrballong! Jag brukar få ont av ett jäkla litet ägg. Med så där många skulle jag definitivt inte vilja ha något fuffens för mej! ;)

Mvh Miks

Kan tänka mej att det blir som en spärrballong! Jag brukar få ont av ett jäkla litet ägg. Med så där många skulle jag definitivt inte vilja ha något fuffens för mej! ;)

Mvh Miks
Nej precis! Det börjar liksom bli lite fullt därinne! Jag kommer nog inte att kunna jobba nästa vecka.

Nej precis! Det börjar liksom bli lite fullt därinne! Jag kommer nog inte att kunna jobba nästa vecka.
Jag kan definitivt tänka mej att det blir svårt att jobba! Kan du ta ledigt eller sjuka dej? Det påverkar ju både kropp och knopp. Skönt att jobba för att man tänker på något annat men har du ont är det ju inte ok!

Åh vad jag hoppas att du bara behöver göra detta en gång!

Mvh Miks

Jag kan definitivt tänka mej att det blir svårt att jobba! Kan du ta ledigt eller sjuka dej? Det påverkar ju både kropp och knopp. Skönt att jobba för att man tänker på något annat men har du ont är det ju inte ok!

Åh vad jag hoppas att du bara behöver göra detta en gång!

Mvh Miks

Jag får nog lov att sjukskriva mig. Mina chefer vet om det, så det är lugnt.

Här går det trögt, har legat deckad i influensa i två (!) veckors tid med smått missbrukning av cocelana, alvedon, halstabletter och nässpray (både vanlig och cortison). Så nu verkar ÄL dra ut på tiden, stickorna har visat nästan positivt i två omgångar den här veckan men inte blivit riktigt positivt :/

image.jpg

Jag kan nog hoppa över till vinter 2015/2016 tråden...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 378
Senast: Derivata
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: MML
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 955
Senast: Manji
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 070
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar