Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir ni belagda med sexförbud när det är så där många ägg. 17-lingar liksomJag börjar känna mig som en stoppad korv. Alltså herregud, äggen ska växa flera dagar ännu...
Jag ska börja Orgalutran injektionerna idag, och fortsätta Puregon över helgen. Nytt vul på måndag...
Nepp! Jag får ju Orgalutran som förhindrar att äggen släpps. De släpps först då jag tar ägglossningssprutan dygnet före äggplocket. Så det är fritt fram att pippa!Blir ni belagda med sexförbud när det är så där många ägg. 17-lingar liksom
Mvh Miks
Men dygnet för äggplock måste det väl ändå vara avhållsamhet som gäller?Nepp! Jag får ju Orgalutran som förhindrar att äggen släpps. De släpps först då jag tar ägglossningssprutan dygnet före äggplocket. Så det är fritt fram att pippa!
Ja, det tror jag. Fast jag vet inte hur sugen jag är just då, med tanke på hur det känns redan nu...Men dygnet för äggplock måste det väl ändå vara avhållsamhet som gäller?
Mvh Miks
Kan tänka mej att det blir som en spärrballong! Jag brukar få ont av ett jäkla litet ägg. Med så där många skulle jag definitivt inte vilja ha något fuffens för mej!Ja, det tror jag. Fast jag vet inte hur sugen jag är just då, med tanke på hur det känns redan nu...
Nej precis! Det börjar liksom bli lite fullt därinne! Jag kommer nog inte att kunna jobba nästa vecka.Kan tänka mej att det blir som en spärrballong! Jag brukar få ont av ett jäkla litet ägg. Med så där många skulle jag definitivt inte vilja ha något fuffens för mej!
Mvh Miks
Jag kan definitivt tänka mej att det blir svårt att jobba! Kan du ta ledigt eller sjuka dej? Det påverkar ju både kropp och knopp. Skönt att jobba för att man tänker på något annat men har du ont är det ju inte ok!Nej precis! Det börjar liksom bli lite fullt därinne! Jag kommer nog inte att kunna jobba nästa vecka.
Jag kan definitivt tänka mej att det blir svårt att jobba! Kan du ta ledigt eller sjuka dej? Det påverkar ju både kropp och knopp. Skönt att jobba för att man tänker på något annat men har du ont är det ju inte ok!
Åh vad jag hoppas att du bara behöver göra detta en gång!
Mvh Miks
Åh wow! Stort grattis!!
Jag kan nog hoppa över till vinter 2015/2016 tråden...
Grattis!! Och stanna där
Det roliga är att det gröna ska var
Grattis!! Och stanna där
Grattis!
Grattis!!!
Här kom mensen nyss.