em-pirre
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men herregud människa TESTA!!!19 dagar sen ÄL enligt appen.
@em-pirre svarade dig så bra så jag har för en gång skull inget att tilläggaJa, @Tora den har nog alltid varit oregelbunden men helt ärligt har jag aldrig kartlagt min mens först nu. När man var yngre var man liksom bara glad om den höll sig borta så länge som möjligt och jämfört med två av mina bästa barndomsvänner var min mens jätte regelbunden (båda kan ha typ mens varannan månad än idag, den ena mest troligt pga övervikt den andra är inte utrett men blev gravid utan att ha haft mens efter att slutat med preventivmedel 3 månader tidigare) men vet att den har varit väldigt olika utan att fatta att andra typ kan räkna sin cykel precis på dagen
Men sedan har jag haft P-ring. Slutade med den i september och både oktober och november hade jag cykel precis som om jag fortsatt med p- ringen (kollade aldrig ÄL) sedan december och januari misstänkte jag att jag inte hade ÄL pga så lång cykel men februari kollade jag med ÄL stickor hela cykeln vilket visade ÄL dag 20 vilket då även skulle kunna stämma med längden på cykeln som jag hade januari och februari. Och ja nu blev det så här istället så det visar sig väl när eller om mensen dyker upp
Brukar du alltså ha 25 dagars cykel med ÄL på dag 11? I så fall borde det ju synas på testerna vid det här laget Jag tycker du ska testa!19 dagar sen ÄL enligt appen.
Men herregud människa TESTA!!!
Tänk på oss!!!!
Håller tummarna!
Brukar du alltså ha 25 dagars cykel med ÄL på dag 11? I så fall borde det ju synas på testerna vid det här laget Jag tycker du ska testa!
Du kanske skall ringa och prata med Gun? Det är ju ganska långt till 31/3.
Ja, @Tora den har nog alltid varit oregelbunden men helt ärligt har jag aldrig kartlagt min mens först nu. När man var yngre var man liksom bara glad om den höll sig borta så länge som möjligt och jämfört med två av mina bästa barndomsvänner var min mens jätte regelbunden (båda kan ha typ mens varannan månad än idag, den ena mest troligt pga övervikt den andra är inte utrett men blev gravid utan att ha haft mens efter att slutat med preventivmedel 3 månader tidigare) men vet att den har varit väldigt olika utan att fatta att andra typ kan räkna sin cykel precis på dagen
Men sedan har jag haft P-ring. Slutade med den i september och både oktober och november hade jag cykel precis som om jag fortsatt med p- ringen (kollade aldrig ÄL) sedan december och januari misstänkte jag att jag inte hade ÄL pga så lång cykel men februari kollade jag med ÄL stickor hela cykeln vilket visade ÄL dag 20 vilket då även skulle kunna stämma med längden på cykeln som jag hade januari och februari. Och ja nu blev det så här istället så det visar sig väl när eller om mensen dyker upp
Brukar du alltså ha 25 dagars cykel med ÄL på dag 11? I så fall borde det ju synas på testerna vid det här laget Jag tycker du ska testa!
Men för att en app ska vara användbar (där äl dagen beräknades) trodde jag att hela cykeln måsta vara relativ jämn och regelbunden?Som sagt kan man inte utgå ifrån menscykelns normallängd, utan enbart från tidpunkten från äl + ca 14-15 dagar. Men ja, eftersom det gått såpass mycket över 14 dagar efter äl kan jag inte komma på något annat än att 1) hon är gravid 2) hon hade inte äl.
Så TESTA @Akvileja