Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Många gånger slits man i livet mellan dels att man vill hinna leva livet innan barn och sen helt plötsligt ska man inte vara en gammal mamma.
Det är inte lätt att leva upp till alla ideal varken före eller efter barn. Jag tänker positivt att jag är gammal nog att låta min dotter vara snyggast av oss när hon blir tonåring- utan konkurrens av en ung och snygg mamma på sisådär 35....
Blev just lite ledsen, insåg att om det inte tar denna cykel blir det nog ingen 2015-bebis. Spelar väl mindre roll såklart men jag har haft i min liksom målbild att få barn under 2015.
Lyllo du då Egentligen vill vi alla vara det! Jag ska anstränga mig för att vara en cool 45 åring. Och lyckas jag ned nr två blir jag en världsvan 50 taggare. Bara hoppas man håller sig frisk och fräsch så ...Jag kommer vara en snygg mamma på 35 när min äldsta är tonåring
Även om man vet att sådant egentligen är mindre viktigt så har det en tendens att göra en enormt ledsenBlev just lite ledsen, insåg att om det inte tar denna cykel blir det nog ingen 2015-bebis. Spelar väl mindre roll såklart men jag har haft i min liksom målbild att få barn under 2015.
Håller tummarnaJag kunde såklart inte hålla mig utan testade idag... Svag skugga som skulle kunna tolkas som positivt! Så var det dock förra gången också, då var teorin att det hade tagit sig men "gått över" på en gång. Så jag väntar en vecka till innan jag drar på några växlar!
Fyra äggblåsor och hundvalp och husköp. Jisses. Snacka om fertilitetsboostJag hade också tänkt att jag ska bli mamma innan 30, och nu är det ganska kört att hinna bli gravid innan 30 (fyller om ett par månader). Men jag har kommit över det, liksom. Jag har ju hundvalp nu
Lyllo du då Egentligen vill vi alla vara det! Jag ska anstränga mig för att vara en cool 45 åring. Och lyckas jag ned nr två blir jag en världsvan 50 taggare. Bara hoppas man håller sig frisk och fräsch så ...
Fyra äggblåsor och hundvalp och husköp. Jisses. Snacka om fertilitetsboost
Börjat skriva någon bok/blogg än? (tjöt, tjöt, tjöt.....)
Hoppas vi slipper dig och @lil-sis här snart. Börjar faktiskt tröttna på ert hängande här
Nej, meningen var att hitta något positivt med att vara "gammal mamma". Många inkl mig verkar tycka det är jobbigt att ens barn ska tycka de har eb gammal mamma... Det gäller ju att hitta någon fördel med att livet inte blir som man tänkt sig... Typ gud vad tur att man inte är gravid i sommar och kan njuta av värmen- fast man egentligen hade hittat tusen positiva saker med just att vara gravid över huvudet taget...Lät bara som det var något negativt i det inlägget
Nej, meningen var att hitta något positivt med att vara "gammal mamma". Många inkl mig verkar tycka det är jobbigt att ens barn ska tycka de har eb gammal mamma... Det gäller ju att hitta någon fördel med att livet inte blir som man tänkt sig... Typ gud vad tur att man inte är gravid i sommar och kan njuta av värmen- fast man egentligen hade hittat tusen positiva saker med just att vara gravid över huvudet taget...
Helt rätt!Jag är en gammal mamma. Jag kommer att fylla 51 samma år som min son blir tonåring. Men ärligt talat; det skiter jag totalt i! Det beror ju så himla mycket på hur man är som person. Det finns 20-åringar som beter sig som 70-åringar och 60-åringar som känns som att dom är 30.
Idag ska vi tillbaka till Sofiahemmet (de är väldigt bra ) och få veta lite resultat, och bestämma hur vi går vidare (= när vi kör en IVF...). Vår målbild är IVF efter sommaren. Jag börjar nytt jobb i april så det är väl bra att jag hinner jobba där ett år iaf .
Håll tummen för oss!