Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Mitten
Vad bra att allt ser bra ut! Men jag förstår din känsla av att vilja veta varför det inte blir ngt. Så det kanske kan åtgärdas. Hur länge har ni försökt? Kanske har ni bara haft otur?
Det låter som ectremt mkt otur!Vi är förbi otursstadiet för länge sen . 7 år. Och ändå hoppas jag lite varje månad.
Kom den första mensen på uträknat datum, eller kom den för tidigt? Det kan vara frågan om spotting. Var det just eller mörkt blod?
Då klassas det nog som spotting. Kan vara nåt progesteronknas. Min kompis med PCOS har börjat få en massa konstiga blödningar efter att ha varit utan mens i flera år.
Med lite tur är det en engångsgrej.
@Mitten vad medade de med många ägg? I många olika stadier då, eller? Var det fritt flöde i båda tuborna, eller såg dom bara inte bubblorna på UL? Eller tog det stopp (stopp tar ont)
Det låter som ectremt mkt otur!
@Mitten ägganlaget syns inte, det kollas med blodprov (AMH). Kanske du hade flera folliklar i olika utvecklingsstadier? Många lika små folliklar tyder på (är) PCO, men om de inte sa något så måste de ju ha menat att det var okej.
Jaha, så det bara såg inget med VUL, då är det mest troligt fri passage. Det gjorde riktigt jävligt ont då Gun inte fick fri passage i en tuba. Smärtan kan ju förstås ha berott på att äggledaren drog ihop sig / krampade av den för kalla vätskan.
Du kanske skall ringa och prata med Gun? Det är ju ganska långt till 31/3.Blod blod.
Antecknar inte i p-tracker längre, det känns liksom meningslöst.
Ja de kan vara så ojämna. Har du oregelbunden mens?Fråga lan ägglossnings stickorna typ visa positivt utan att vara positiv? För jag började testa i måndags, i god tid fören ägglossning tänkte jag eftersom jag de senaste månaderna inte haft ÄL först dygn 21 och började nu testa dag 14 dvs en vecka innan. Men redan de fösta testet var positivasträcket väldigt starkt och dagen efter det var det ännu starkare (det jag i förra cykeln tolkade som positivt, efter att testade varje dag direkt efter mens) och dag 16 var sträcket typ obefintligt så jag tolkade det som att jag hade ÄL men då alltså en vecka innan beräknat. Kan det ha varit ÄL eller nått annat? Är det fler som har som har så här ojämn cykel?