Åkte till Apoteket imorse, ingen Pergo..
O till nästa, ingen Pergo... O efter typ halva förmiddagen så hitta jag ett apotek som hade 2 förpackningar
Så på måndag börjar denna kur! Håll tummarna
Håller tummarna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åkte till Apoteket imorse, ingen Pergo..
O till nästa, ingen Pergo... O efter typ halva förmiddagen så hitta jag ett apotek som hade 2 förpackningar
Så på måndag börjar denna kur! Håll tummarna
Är det lönlöst att göra ett graviditetstest 8 dagar efter ägglossning?
Jag trodde inte att jag skulle bry mig så mycket, bäbis år 2016 var vår förhoppning, men nu tänker jag inte på annat än en eventuell graviditet .
Är det lönlöst att göra ett graviditetstest 8 dagar efter ägglossning?
Jag trodde inte att jag skulle bry mig så mycket, bäbis år 2016 var vår förhoppning, men nu tänker jag inte på annat än en eventuell graviditet .
Det är ju ganska tidigt, det finns ju dom som plussar så tidigt men om du skulle testa o få negativt så är det ju inte kört. Jag hade väntat
Jag känner igen det med tankarna.
Vi börja för 8-9(?) månader sen och då sa jag "Jag slutar med piller och blir mensen försenad tar jag ett gravtest". Fast i verkligenheten har jag istället då gjort äl-test för att hitta äl och morgon på på bimdagen testar jag! Googlar "molvärk = gravid" "ont här o där! gravid??"
Ja, jag har iaf blivit lite knäpp under dessa månaderna
Undra hur det kommer bli den dagen där faktiskt kommer ett pluss på stickan! Shit va mycket det finns o fundera kring då
Hoppar in efter att läst tråden i bakgrunden de senaste 2 trådarna tror jag.
Snart snart är det dags att för mig och sambon att försöka Inga barn sen tidigare men vi har en abort i bakgrunden då jag bara var 18 år.
Om jag får en förhöjd tjänst nu efter nyår så kommer vi försöka under semestern, Augusti/september vill jag helst bli så jag får en vårbebis =)
Hur lång tid innan rekommenderas det att man tar ut en p-stav innan?
Det är ju ganska tidigt, det finns ju dom som plussar så tidigt men om du skulle testa o få negativt så är det ju inte kört. Jag hade väntat
Jag känner igen det med tankarna.
Vi börja för 8-9(?) månader sen och då sa jag "Jag slutar med piller och blir mensen försenad tar jag ett gravtest". Fast i verkligenheten har jag istället då gjort äl-test för att hitta äl och morgon på på bimdagen testar jag! Googlar "molvärk = gravid" "ont här o där! gravid??"
Ja, jag har iaf blivit lite knäpp under dessa månaderna
Undra hur det kommer bli den dagen där faktiskt kommer ett pluss på stickan! Shit va mycket det finns o fundera kring då
Man planerar fram till högskolan eller pensionen mer eller mindre