När stickorna ger positivt utslag så räcker det oftast en-två ggr (dvs 1-2 dagar).
Du kanske missade ett "inte" där. ^^ Jag testar alltså inte med stickor, och tänkte på hur andra som inte testar gör.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När stickorna ger positivt utslag så räcker det oftast en-två ggr (dvs 1-2 dagar).
Nähää! Det gjorde jag inte alls!Du kanske missade ett "inte" där. ^^ Jag testar alltså inte med stickor, och tänkte på hur andra som inte testar gör.
När vi är kåta jag blir extremt sugen under tiden jag räknar med att jag har äl. Då kan jag ligga dagligen i 3 dagar. Sen kanske det går 2-4 veckor innan jag är sugen nästa gång, om han nu inte försöker kåta upp mig.Nu har jag ny BIM, 29/12. Vi får se hur det går.
En lite jobbig sak med detta bebis-bakande är att det tar rätt mycket tid i anspråk.. Min man tar ganska lång tid på sig att komma och vi kan liksom inte klämma in en "snabbis", absolut minimum som vi lyckats med någon gång är väl typ 30 minuter. Men oftast tar det längre tid. Vi försöker ha sex varannan dag omkring ägglossning, men det liksom.. Är inte alltid förenligt med verkligheten, vi jobbar lite olika tider och vissa gånger skulle jag bara vilja ha en gammal hederlig snabbis liksom.
Appropå ligga - Ni som inte testar med ÄL-stickor, hur ofta har ni sex? Varje dag omkring då ÄL "borde" vara? Varannan dag? Hela cykeln?
Men fy vad är det som gått snett tro?Jag blöder fortfarande åt några stycken
Tur att jag ska till gyn nästa vecka.
Att det bara aldrig kan vara enkelt för dig? Tycker du har haft nog med trassel för de närmaste 40 åren eller såJag blöder fortfarande åt några stycken
Tur att jag ska till gyn nästa vecka.
Men fy vad är det som gått snett tro?
Enligt appen är det medel chans för befruktning från nu och till juldagen. Så det är väl bara att mysa till det i mörkret
Vuxenkramas? Sänggympa?Nej inte mysa! Det gör alldeles för ont i ögonen
Det är faktiskt inte helt ovanligt att ägglossningen hoppar över då och då heller. Jag läste någonstans att det är vanligt att man bara har 11 ägglossningar på ett år men att man ändå får mens som vanligt så att det inte märks. För min egen del så har den vänstra äggstocken aldrig fungerat särskilt bra utan den har släppt ägg ett fåtal gånger under mitt liv. Jag vet det eftersom jag både känner det tydligt och eftersom läkare har förundrat sig över varför jag nästan aldrig får cystor eller har äggblåsor på vänstersidan utan alltid på högersidan när den äggstocken fanns kvar.
Aha, men jag fick positivt på äl-test då borde väl jag haft äl?
Absolut
Äh, jag vet. Jag menat inte förringa din situation. Ja inser att det är värre när man inget kan göra. Jag har följt den här tråden länge och hållt tummarna för dig många gånger, och gör fortfarande.Jag tycker att det är jättejobbigt att inte ha några fel alls och superregelbunden äl och mens men ÄNDÅ inte bli gravid.
Har man ingen äl eller mens finns det olika mediciner för att få igång allt. Jag kan inte göra nåt annat än vänta.
Hej!
Jag har smygläst den här tråden länge (fin tråd med mycket känslor och fin kamratskap) och nu hör även jag hemma här
Vi har kört med avbrutet samlag och sagt att händer det så händer det. De senaste veckorna har vi blivit än mer vågade (avbrutet samlag är för fegisar ).
Beräknad mens första dagarna i januari, min cykel varierar mellan 26 och 32 dagar så jag har ingen stenkoll på varken mens eller ägglossning. Märker dock på sexlusten när jag snart ska ha ägglossning, så vi har sex när andan faller på och hoppas på det bästa!