En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köper du ett väldigt känsligt (t.ex clearblue) borde det vara ganska rättvisande. Det står hur säkert det är x dagar innan bim på deras förpackning tror jag.

Jag har ett clearblue digital hemma o en massa från testlagret, kan ju testa med ett av varje :)

@Zewz
Usch! Vilken elak tomte..
Ja, det är bara att hålla tummarna för nästa :)

Åh håller tummarna :D
Kan ju absolut va nidblödning!

Själv så har jag bim den 26, men tänkte testa på julafton för samma anledning! Har av nån konstig anledning fått ett sug efter att dricka ett glas vin (alkisvarning) sista månaderna.
Har aldrig förr druckit vin så är lite märkligt ;)

Min fråga - Är det ofta test visar fel 2 dagar innan bim?

Jag har massa stickor från testlagret tror jag, 25 känslighet. Det står på lappen jag fick med att man KAN testa positivt så mycket som 7 dagar innan BIM. Men det måste väl vara ovanligt?

Förra månaden kände jag mig jättegravid trots att det inte var något. Denna månaden känner jag inget alls. :p

Molvärk vid ägglossning- är det då ägget släpper eller är det efter?
Är inte så sugen när man har dyngont i magen....

Imorgon ska jag snusa bebis :)
Har påbörjat sista kartan p-piller idag :nailbiting:

Har varit så skönt att slippa mens och mensvärk dessa år, undrar hur fort min kropp kommer igång med det igen.

Jag har massa stickor från testlagret tror jag, 25 känslighet. Det står på lappen jag fick med att man KAN testa positivt så mycket som 7 dagar innan BIM. Men det måste väl vara ovanligt?

Förra månaden kände jag mig jättegravid trots att det inte var något. Denna månaden känner jag inget alls. :p

Oj! 7 dagar innan bim, även om man KAN testa positivt så tidigt så är ju risken jättestor att det blir "missfall".
Jag vill helst inte testa från bim, just för den anledningen. Tänkte mest nu för det är jul o så :)

Skulle ju va en bra julklapp med ;) plussa på morgonen!
Hoppas hoppas hoppas :D

Ja, jag har tänkt testa på julaftons morgon mest för att se OM det är positivt så tidigt, så ska jag låta bli julnubben. ^^ Sedan har jag ju BIM 29/12 så då lär jag ju märka om jag kan ta nått glas vin på nyår eller icke.. Låter som värsta alkoholisten här, haha. Men lite nubbe till jul och nått glas vin på nyår är saker jag uppskattar! Men låter så klart GÄRNA bli om jag skulle bli gravid. <3

Jag fick positivt på BIM - 5 med testlagrets sist. Gången innan på BIM -1, så det kan skilja från gång till gång uppenbarligen.

Har du fortfarande inte slutat blöda!?! Shit vad jobbigt! Går det att göra något åt det eller är det att vänta ut effekten av P-sprutan? Du måste ju tappa sjukt mycket i blodvärde!

Mvh Miks

Mjo höll på i 11 dagar, nu är det bara lite bruna flytningar.

Och bara vänta. Jag som älskar att vänta ;)

Hon hittade båda äggstockarna men den ena ligger långt ner och den andra högt upp, ingen symmetri alls. Det kanske inte är så konstigt att det är svårt, äggen hamnar väl lite "all over the place" när de kläcks...

Ingen vätska i buken idag, första gången. Och livmodern är "lös och fin".

Känner mig lite mörbultad idag kan vi säga. Men hon var bra :love:

Ja, jag har tänkt testa på julaftons morgon mest för att se OM det är positivt så tidigt, så ska jag låta bli julnubben. ^^ Sedan har jag ju BIM 29/12 så då lär jag ju märka om jag kan ta nått glas vin på nyår eller icke.. Låter som värsta alkoholisten här, haha. Men lite nubbe till jul och nått glas vin på nyår är saker jag uppskattar! Men låter så klart GÄRNA bli om jag skulle bli gravid. <3

Håller tummarna för + :)
Det hade ju så gjort slutet på året :D

Hoppar in med hemligt nick så länge :D

Blev oplanerat gravid i höstas och hann precis vänja mig vid tanken och var jätteglad tills jag fick missfall i v 6. Vi bestämde oss för att strunta i preventivmedel efter det så får vi se vad som händer!

Fick missfallet i mitten av oktober och har haft korta cykler sen dess. Enligt appen är jag BIM +2 nu, men jag tvivlar på att systemet kommit igång helt enligt klockan än så länge. ;) Ger det nästa vecka också!

Blev oplanerat gravid i höstas och hann precis vänja mig vid tanken och var jätteglad tills jag fick missfall i v 6. Vi bestämde oss för att strunta i preventivmedel efter det så får vi se vad som händer!

Fick missfallet i mitten av oktober och har haft korta cykler sen dess. Enligt appen är jag BIM +2 nu, men jag tvivlar på att systemet kommit igång helt enligt klockan än så länge. ;) Ger det nästa vecka också!

Välkommen :D

Välkommen! Jag huserar också under hemligt nick. ;) Och är väldigt spänd på att testa i morgon, även fast det är BIM-5. ^^

Tur jag gick in o läste här, ska också testa imorgon och om jag inte ställer en mugg på toan så glömmer jag ;)

Hoppas!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 143
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
64 668
Senast: miumiu
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 650
Senast: orkide
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
878
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka