Men fortfarande ingen mens? Vad är det här har vi fått slut på blod hela högen eller är december så stressig månad?Testade i Torsdags, tyvärr visade det negativt igen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fortfarande ingen mens? Vad är det här har vi fått slut på blod hela högen eller är december så stressig månad?Testade i Torsdags, tyvärr visade det negativt igen...
Men fortfarande ingen mens? Vad är det här har vi fått slut på blod hela högen eller är december så stressig månad?
Jaha det är så det är du har alltså snott åt dig allt blod från oss!Jag blöder åt er också. Två veckor skvätt och nu full mens. Trots p-spruta.
Testade i morse igen, fortfarande negativt, BIM + 7, tror ni jag kan ge upp tanken på att de trots allt skulle ha tagit sig nu?
Nej ingen mens och inga tecken på att det skulle vara på G annat än att brösten varit väldigt ömma i snart 2 veckor.Men fortfarande ingen mens? Vad skumt. Jag skulle fortsatt testa varannan dag eller nåt om mensen inte hoppar igång.
Nej ingen mens och inga tecken på att det skulle vara på G annat än att brösten varit väldigt ömma i snart 2 veckor.
@Is men hade du verkligen ägglossning då? Annars kanske den hoppat över, och då brukar det ta ett par veckor längre innan mensen kommer igång.
Hmm ja då är det säkert så, jag väntar väl någon vecka till och ser vad som händer även om man bara vill skrika rakt utJag har ju alltid, alltid haft väldigt regelbunden äl och mens, men i våras hoppade jag över äl två gånger (höger äggstock, tror jag). Hade alltså en utebliven äl, en vanlig äl, och sedan utebliven igen. Efter det har det fungerat klockrent, äl precis på dagen enligt planerna. (Inte för att det verkar hjälpa... )
Ja näh det vet jag ju inte, kollade aldrig. Trodde att jag hade det men somsagt kollade aldrig. Men fullt så här oregelbunden mens vet jag inte att jag haft förut men de är klart att sådant ska börja nu när vi bestämt oss för att skaffa barn
Det som gnager lite i huvudet är dock att jag för 8 årsedan valde att avbryta en graviditet, då testade jag SVAGT positiv hos ungdomsmottagningen ca 2 veckor efter förväntad BIM, när jag 2 veckor senare gjorde aborten sa läkarna att jag inte kunde ha haft koll på när jag hade senaste mens alternativt att det var något som var fel på fostret för det var så litet att de omöjligt kunde vara så många veckor gammalt som de hade räknat ut.
Men det är ju därför de daterar embryona med ultraljud?
(Just nu insåg jag att jag har sett två pickande hjärtan på VUL men den ena var vid fel tidpunkt i livet och det andra hade fel på GPSen. Surt).
Ja, man kan ju tro de. Men som 17 åring ifrågasatte jag aldrig det dem sa vart mest lessen över att dem sa att jag inte hade koll på när jag hade mens senast i en stund när allt annat naturligvis var jätte jobbigt.
Beklagar din sorg över det som ej har blivit men det ska nog bli vår tur med lycka någongång också
Där ser man, de va väl ungefär samma här fast pappan var 13 år äldre än mig. och nått typ av sunt förnuft hade jag nog redan då som förstod att det inte skulle vara en riktigt bra ide. Det är alltid tråkigt när det är som det är men jag tänker på allt jag skulle ha missat i livet och vad jag istället skulle haft för liv att erbjuda ett barn då och är väldigt glad att jag tog det beslut jag tog. Nu är livet så mycket mer vänligt inställd till ett barns ankomst så jag hoppas verkligen att det tar sig snartHa jag var också sjutton! Men fyllde arton dagen för aborten. Läkaren försökte få mig att berätta för föräldrar osv men jag hade faktiskt ingen lust och tja jag var nog envis redan då (Det var jag, blivande pappan ville behålla. Det hade säkert blivit jättebra men jag ville verkligen inte då, det dröjde iaf 12 år innan jag ens började överväga saken).