En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Testade i morse, tok negativt :( ingen mens dock och ingen mensvärk men har lite oregelbunden cykel så det är nog ganska normalt för mig

Idag, BIM +5 kom det lite ljusrosa sedan nu mot kvällen brunt (verkar inte vara vanligt mens). Dock väldigt lite.
Svimmade och kräktes i morse (mindre roligt..). Har ännu inte testat.

Idag, BIM +5 kom det lite ljusrosa sedan nu mot kvällen brunt (verkar inte vara vanligt mens). Dock väldigt lite.
Svimmade och kräktes i morse (mindre roligt..). Har ännu inte testat.

Men gud kvinna! Hur kan du hålla dig från att testa? Läskigt att svimma dock, hoppas du mår bättre nu!

Men gud kvinna! Hur kan du hålla dig från att testa? Läskigt att svimma dock, hoppas du mår bättre nu!
Är helt enkelt för feg ;) Vågar inte. Detta är vårt tredje försök. Vill inte ha fler minus ;)
Jo tack! Mår bättre nu. Som tur hann jag släppa ut hästarna innan. Annars hade de inte varit så glada.

Lycka till!
Mensvärk dag 5 här. Minns inte hur länge jag hade det förra månaden innan det kom igång; man borde skriva upp allt sånt
Jag antecknar, men det är olika nästan varje gång. Denna gång fick jag ont i brösten först ett par dagar innan mens, och mensen var en dag senare än beräknat. Annars har jag ofta ont i brösten från ägglossningen fram till några dagar innan mens. Det är jobbigt att det ska variera så otroligt.

• Gilla
Reactions: Ray
:nailbiting: Synkar vi du och jag lite? Men ditt test var också negativt eller hade du inte testa? Vi håller tummarna att vi har två babysar på g
Har inte testat och i morse kom det igång... Jag trodde ju egentligen inte men lite hoppas man ju direkt man är sen.. Bättre lycka nästa månad☺

Bara dryga månaden tills jag ska sluta ta p-pillren :nailbiting:.
Har längtat och längtar fortfarande, men shit vad tiden gått fort. Tänk att det snart är dags för mig och älsklingen att börja försöka bli fler :love:.
Nervöst och känns bra på samma gång.

Bara dryga månaden tills jag ska sluta ta p-pillren :nailbiting:.
Har längtat och längtar fortfarande, men shit vad tiden gått fort. Tänk att det snart är dags för mig och älsklingen att börja försöka bli fler :love:.
Nervöst och känns bra på samma gång.
Visst är det spännande? :) hoppas att det går bra för er.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 141
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
64 629
Senast: miumiu
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 650
Senast: orkide
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka