Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja för flera år sedan men det gav inget resultat mer än att jag blev deprimerad. Vilket jag även blev under ivfbehandlingen, stortjöt varenda dag då jag sprutade Gonal-f.Är det nån som provat pergotime?
Ja för flera år sedan men det gav inget resultat mer än att jag blev deprimerad. Vilket jag även blev under ivfbehandlingen, stortjöt varenda dag då jag sprutade Gonal-f.
Men att hormoner inte riktigt är min grej -Heeej PMS! Men även att jag reagerar sjukt även på minipiller, p-piller etc.
Jaha men va synd. Men som sagt kanske inte din grej.
Jag har alltid haft rätt bra kolla på humöret när jag ätit piller men när jag sluta med ppiller så har jag ett j*vla humör vid mens
Fick du inte igång ägglossning eller?
Så märkligt!
Mensen kom i början av veckan, 2 dagar innan beräknat. Inte så oväntat att den kom då vi bara fick till det 1 gång, och då hade jag inte ens fullt utslag på ÄL-stickan.
Sen slutade den direkt, eller det som kom var mest som en blodig flytning.
Tänkte inte så mycket på det eftersom jag haft så innan mens flera gånger innan.
Igår hade jag BIM, ingen riktig mens fortfarande så jag tog, efter tips här, ett ÄL-test sent igår kväll.
Fick ett rätt starkt streck, så imorse testade jag med ett riktigt, och se på tusan! Ett streck!!
Jag är fortfarande helt paff, har inte känt nåt förutom lite hugg i ena sidan som hypokondrikern jag trodde var blindtarmen.
Ska testa igen imorgon för att vara helt säker, och så får vi hoppas att liten stannar kvar!