Ahh, ja jag hade det bara på en lapp på kontoret. Fick det till mig från en bekant. Det var ju synd att det inte var nåt dundermedel då ju :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hah! Det fick jag höra senast igår faktiskt. Att nu kommer jag att tänka på huset och SLAPPNA AV och sedan vips är jag gravid
Jag var duktig och nickade leende till svar.
Tack! Känns superroligt, spännande och livsfarligt! Vi har bott på hyra i alla år, men behöver ett eget hus med egen tomt och eget garage för att må riktigt bra. Vi är inga höghusmänniskor eller radhusmänniskor.
Kan uppdatera med lite bilder efter att vi satt igång med lite mindre renoveringar. Huset är snyggt och helt (byggt 2005), men lite ska vi nog ändra på.
Och min fästman alltså... Skickade sms med texten "Vi fick inte huset, någon annan betalade fullt pris" Vi sms:ade en stund och jag var skitledsen, tårarna sprutade. Sen skickade han "Men du får börja packa för de tog vårt bud!"
Slemhinnan har varit bra, tjock och trebladig. Inga konstigheter alls. Blodproven är bra, fri passage i båda äggledarna, fina äggblåsor, bra med äl-sekret, äl och mens följer schemat löjligt exakt.
@Amk man får bita ihop och försöka orka.