@Kanintant beklagar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beklagar @Kanintant fy va tungt. Det var ju ungefär det som hände mig, fast här fanns fostret kvar, fast död. Hoppas du mår bra ändå och kan gå vidare.
@Kanintant beklagar
Jag har även en vän som precis fått sitt andra barn. De hann precis börja alla kontroller båda graviditeterna och blev precis då gravida. Det tog ett år för deras första och 14 månader med deras nr 2. Inga kända fel.@Miks tack, jag hade ju helt glömt bort att det tog länge för dig också! Skulle vara intressant att veta vad det egentligen beror på. Jag hoppas hur som helst att vi lyckas nångång.
Skönt att se!Lever. Och hyfsat smärtfri.
Jag börjar bli sur. Jag vill googla fram andra som inte blir gravida trots ägglossning. Men nej, alla verkar ha haft en tydlig orsak till varför det inte lyckas. Googlar man på orsaker till att inte bli gravid pratas det nästan bara om störd ägglossning.
Jag vill ju höra en massa solskenshistorier om folk som är som jag och min fästman. Var är alla såna? @Amk har ju en nästan likadan bakgrund som mig och finns ju här på Buke, men det måste ju finnas flera? Var är alla dom?
Så jävla hopplöst tungt och nattsvart. Kan ha att göra med pms, mensen borde börja idag eller imorgon.
Lever. Och hyfsat smärtfri.
Grattis! Vad roligt! Husköpet är den absolut bästa investeringen jag gjort, även om vi bara bott här sedan april. Äääälskar vårt nya hem och hoppas att sambon inte vill dra iväg mig härifrån nu när jag ska sälja hästen. Det var mest för hästen vi flyttade hit och på köpet fick han en gladare samboJaaa... Om man inte kan skaffa barn får man skaffa hus..
Skrev på papperna för vårt första hus ikväll.. Så nu ska vi flytta ut på landet.. Eller aah "landet".. Fritidshusområde i Stockholms förort med 5 min till centrum och 20min med buss till gullmarsplan..
Det är iaf en liten idyll mitt i ett villa område med massor av Hästhagar runt om tomten och två min till en sjö..
Jag börjar bli sur. Jag vill googla fram andra som inte blir gravida trots ägglossning. Men nej, alla verkar ha haft en tydlig orsak till varför det inte lyckas. Googlar man på orsaker till att inte bli gravid pratas det nästan bara om störd ägglossning.
Jag vill ju höra en massa solskenshistorier om folk som är som jag och min fästman. Var är alla såna? @Amk har ju en nästan likadan bakgrund som mig och finns ju här på Buke, men det måste ju finnas flera? Var är alla dom?
Så jävla hopplöst tungt och nattsvart. Kan ha att göra med pms, mensen borde börja idag eller imorgon.
En fundering till, kan dina ägg ha för hårda skal så spermien inte kan tränga in? Finns vissa som har det och har för mig man på labbet under ivf antingen tillsätter en lösning som gör det lite skörare eller utför icsi och injicerar spermien direkt i ägget.Slemhinnan har varit bra, tjock och trebladig. Inga konstigheter alls. Blodproven är bra, fri passage i båda äggledarna, fina äggblåsor, bra med äl-sekret, äl och mens följer schemat löjligt exakt.