Vad tråkigt @Kanintant men ändå skönt att veta att ni kan. Jag som inte varit med så länge, försökte ni länge innan det tog sig?
Ja det känns skönt att veta att vi kan, vi är ju båda 30 + så vi vill helst inte att det drar ut för länge på tiden.
Nej det gick väldigt snabbt att bli gravid, tog ut spiralen i maj och hade lite oregelbunden äl första månaden, andra månaden så hade vi inte möjlighet att få till det vid äl och tredje när vi tajmade så tog det sig . Så förhoppningsvis går det fort även nästa gång och att det utvecklar sig som det ska.
Vi kör på här iaf så får det bli när det blir. Hade knip i ena äggstocken igår och lite spänning i livmodern sedan ett par dagar så jag vet inte om det kan varit äl, om det var mens förra veckan är det lite snabbt på men så kan det säkert bli lite oregelbundet innan det stadgar sig igen. Får försöka hålla lite koll på vad som händer i kroppen så kanske jag kan klura ut hur min cykel är och i väntan på det så får vi helt enkelt ha sex när vi känner för det, vilket inte är så tokigt det heller .