En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får man ett barn fött sent på året är ju risk att det ligger efter första tiden i skolan t.ex.
INte det minsta sanning i det påståendet :)
Har definitivt inte märkt nån skillnad i kunskapsinhämtadet i skolan av barn som fötts sent. Jag är dessutom född i oktober och var inte det minsta sen med nåt.

Skuttar in snabbt i tråden ang tappen.

Min tapp kan flytta sig rätt rejält. Ibland når jag den inte alls för att den är långt in, ibland är den bakom en kulle och häromsistens så hade den flyttat sig så att den var ca 3 cm innanför öppningen. Den mensen fungerade inte menskopp överhuvudtaget, så det blev att återgå till äckligare saker.

Tycker om att kika in i tråden och kolla hur det går för er, gillar sammanhållningen och stämningen :) Trots att jag själv mest troligt aldrig kommer skaffa barn.

Skuttar in snabbt i tråden ang tappen.

Min tapp kan flytta sig rätt rejält. Ibland når jag den inte alls för att den är långt in, ibland är den bakom en kulle och häromsistens så hade den flyttat sig så att den var ca 3 cm innanför öppningen. Den mensen fungerade inte menskopp överhuvudtaget, så det blev att återgå till äckligare saker.

Tycker om att kika in i tråden och kolla hur det går för er, gillar sammanhållningen och stämningen :) Trots att jag själv mest troligt aldrig kommer skaffa barn.
Aj aj aj. Var försiktig med att skriva i denna tråd då. Det har en tendens att smitta det där med barnalstrande :D:D

Detta måste vara en av de goaste trådarna på hela Buke (eller tom den goaste tråden). :up:

Aj aj aj. Var försiktig med att skriva i denna tråd då. Det har en tendens att smitta det där med barnalstrande :D:D

Detta måste vara en av de goaste trådarna på hela Buke (eller tom den goaste tråden). :up:

Haha! Ingen risk här du ;)
Jag har ingen karl att göra ungen med ens, varken KK eller stadigt. Och jag har hört ett rykte om att man antingen måste ha sex eller på annat vis väldigt medvetet tillverka barnet ;)

Jag dejtar inte ens faktiskt, noll intresse av en partner just nu :)

Jag har ingen karl att göra ungen med ens, varken KK eller stadigt. Och jag har hört ett rykte om att man antingen måste ha sex eller på annat vis väldigt medvetet tillverka barnet ;)

Har du aldrig hört talas om jungfru Maria??? :D:D

Annars brukar ju avhållsamhet räknas som det säkraste preventivmedlet men tydligen är inte ens det 100%-igt :angel::D

Har du aldrig hört talas om jungfru Maria??? :D:D

Annars brukar ju avhållsamhet räknas som det säkraste preventivmedlet men tydligen är inte ens det 100%-igt :angel::D

Visst fasen! Visste att det fanns en hake ;)
Jag återkommer i tråden om det skulle vara så att det inträffar :D :angel:

OT Fan vad panik man skulle få om man blev gravid utan att ha haft sex :eek:

He he he! Snacka om superfertil!

Ja jäklar vad chockad man skulle bli :D Über fertil deluxe!

Apropå tapp diskussion så flyttar sig min tapp hej vilt under cykeln, försökte till en början hålla lite statistik men insåg tillslut att jag blev bara mer förvirrad :p
Där kan man snacka beslutsångest, min tapp vet inte alls vart den vill vara :p

Ja jäklar vad chockad man skulle bli :D Über fertil deluxe!

Apropå tapp diskussion så flyttar sig min tapp hej vilt under cykeln, försökte till en början hålla lite statistik men insåg tillslut att jag blev bara mer förvirrad :p
Där kan man snacka beslutsångest, min tapp vet inte alls vart den vill vara :p
Snacka om att vara korkad. Tog säkert 5 minuter innan jag fattade att det var menscykeln du menade och inte en cykel som man cyklar på.

Tänkte "Hur sjutton kollar man tappen när man cyklar och varför ens kolla den när man cyklar" :confused:

:o:D

He he he! Snacka om superfertil!
Rent teoretiskt är det inte omöjligt faktiskt, men så vitt jag vet så har det aldrig hänt på människor. Och det kan dessutom bara bli en flicka då, så när det gäller Maria så tror jag minsann att historien kan vara liiiite felskriven :angel:

Rent teoretiskt är det inte omöjligt faktiskt, men så vitt jag vet så har det aldrig hänt på människor. Och det kan dessutom bara bli en flicka då, så när det gäller Maria så tror jag minsann att historien kan vara liiiite felskriven :angel:
Du menar att Maria var en groda? :D

@Miks
Jag RINGDE operationskoordinatorn själv idag. Fatta! :D

(De ringde i torsdags och flyttade min op från måndag till onsdag. Igår fick jag ett sms från sms-tjänsten där det stod att jag skulle anmäla mig hos ortopeden. WTF?? Så jag har funderat och funderat och idag var jag tvungen att ta reda på hur det egentligen ligger till. Tydligen så har pre-op tagit över ortopedens avdelning och har samma nummer men IT har inte lyckats få sms-tjänsten att fatta det, haha :rofl: ).

lol jag har lämnat min make halvvägs runt jorden. Det funkar också bra :D Då behöver man bara oroa sig typ en månad om året.

Jag läser för allmänt intresse. Helt perfekt när jag besökte en vän förra veckan som har problem med barnalstrandet (<- är det där ett ord eller två?). Är ju lite tokigt om man som vän inte kan diskutera något som är väldigt viktigt i deras liv just nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 727
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
59 60 61
Svar
1 207
· Visningar
63 104
Senast: Nordthor
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 647
Senast: orkide
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur