Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inser att jag gick på repeat i mitt sista inlägg
Men jaja, jag har en fråga. Har någon av er haft hormonspiral tidigare? Min kropp har gått bananas. Trodde att det var en vanlig mens som dök upp men jag är nu inne på dag 7 med blödningar som inte vill avta riktigt :s inte enligt mitt normala. Dag 7 brukar vara nästan helt blödningsfri. Vad händer med mig? Jag som ville sätta igång med nuppande nu och sexlusten efter hormonerna har ju återvänt och allt
Mina blödningar började ju strax efter att den togs ut. Först sparsamt ett par dagar och sedan som mens. Tog ut spiralen delvis för att jag inte upplevde den som något positivt och vi tänkte att då kör vi på en graviditet till i stället så den satt inte ens 2 månader så kroppen kanske är i chock?Jag har haft hormonspiral 2 ggr efter varandra (så nästan 11 år i streck). Jag tog ut min i maj och fick därefter ägglossningssymptom 2 ggr efter varandra med ca 1-2 veckor mellan, sedan 2 veckor efter sista ägglossningen kom mensen. Sedan var den regelbunden och i juli blev jag gravid (som ju slutade i missfall). Har haft en mens efter missfallet. All mens efter spiralen togs ut har varit väldigt sparsam, har inte behövt ha binda.
Mina blödningar började ju strax efter att den togs ut. Först sparsamt ett par dagar och sedan som mens. Tog ut spiralen delvis för att jag inte upplevde den som något positivt och vi tänkte att då kör vi på en graviditet till i stället så den satt inte ens 2 månader så kroppen kanske är i chock?
Hua nu börjar det närma sig BIM.
Har haft rosa flytningar två gånger denna veckan ( så det kommer på pappret vid toabesök) vilket jag inte brukar ha, brukar komma kvällen innan mens men inte flera dagar innan.
Sen har jag även haft som mensvärk-knip under en veckas tid, och nu märker jag hur jag nästan försöker suga tillbaka knipen när dom kommer. Som om jag skulle kunna stoppa mensen från att komma.
Är det normalt att bli så här knäpp?
Promenera runt på stallplanen i grimma och grimskaft för att du inte ska lägga dej ner och rulla runt?Knick på tarmen så behandlas som en Kolikponny.
Promenera runt på stallplanen i grimma och grimskaft för att du inte ska lägga dej ner och rulla runt?
Skönt att de hittat vad som är fel! Hoppas du blir bättre snart!
Mvh Miks
Tvingad att svälja bakjäst?Knick på tarmen så behandlas som en Kolikponny.
Promenera runt på stallplanen i grimma och grimskaft för att du inte ska lägga dej ner och rulla runt?
Jagad av v-sonden jag INTE vill ha tillbaka i näsan
Tvingad att svälja bakjäst?
Förlåt om jag skrattar lil-sis, jag förstår att du säkert har ont och är trött, men detta skapade sådana bilder hos mig att jag inte kan låta bli
Jag ser dig springandes i korridorerna (hoppas korridorerna går i en rektangel där du kan gå runt runt runt, annars fungerar inte mina syner ), sköterskorna i högsta hugg bakom dig jagandes med sonden. Gubben din springer mitt mellan er, och försöker hjälpa dig, så varje gång du funderar på att sakta ner viner långpisken
Jag bara ser alla fladdrande rockar flyga förbi, runt runt runt. Den som tappar orken först förlorar
(hoppas du kryar på dig snabbt!)
Skönt att de hittat vad som är fel! Hoppas du blir bättre snart!
Mvh Miks
Jag förstår inte riktigt vad det faktiskt var som hände med magen, lil-sis rättar det till sig om tarmen slipper göra nåt? Eller väntar nytt ingrepp?