Ingen bebis denna gång
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen bebis denna gång
Smart tänkt!!!!Grattis!
Jag testade nyss för att se ifall jag får falskt pluss av pregnylen, men icke! Det känns bra att veta, så att jag inte behöver fundera på om ett pluss är ett äkta pluss nästa gång jag testar (efter bim nån gång).
Alltså detta råd blir ju lite märkligt men jag ska förklara mej.Idag har jag dock haft verk i, vad som känns som, höger äggstock vilket eventuellt skulle kunna vara ägglossningen???! Har aldrig känt av äl innan dock.
Alltså detta råd blir ju lite märkligt men jag ska förklara mej.
Gör det ont? Fortsätt ligg!
Vid alla andra tillfällen är detta ett kasst råd! Vid barnalstrande och ägglossningssmärta är det avgörande skulle jag säga. Ligg på som tusan till det slutat göra ont. Då borde ägget släppt. Ni kan säkerhetsligga en dag extra också.
Så med det sagt var ju semesterliggandet jättebra men det låter på beskrivningen av din kropp som det är nu ni får "ligga i" på allvar! Lycka till!
Mvh Miks
Här kom mensen in dundrande med fanor och fanfar i helgen!! Som ett slag i ansiktet med öppen hand!
Snacka om att bryta ihop, totalt! Har klarat mig ganska bra innan och hela tiden tänkt att jaja nästa gång, det passar ändå inte bra nu.. Osv osv.. Men nu kändes det överjävligt och tårarna har sprutat! Jävla skit kropp!
Känns nog ännu värre för att min bästaste bästa vän fick veta att hon är gravid. Var med när hon fick reda på det på midsommar afton och lyckan har varit total och är fortfarande men det är så omöjligt att inte få hugg i magen.. Inte av missunnsamhet eller avundsjuka, utan av sorg för min egen skull!
Bokade en resa till Filippinerna i Januari istället som kompensation
Tänkte att det säkert är som att skaffa hund eller föl Har ju avbokningskydd om det inte skulle gå att åka!
@lil-sis Jag förstår att det känns jobbigt att bestämma sig. Speciellt om sambon är lite svår att få ett vettigt svar från. Så som du resonerar nu tycker jag låter vettigt. Att detta blir sista skarpa gången innan operationen. Dock skulle jag vara lite skeptisk till just september. Det är ju inte så att de varit blixten hittills direkt. Är ju surt om du väntar med nuppandet och sen får en operationstid i november.
Svårt att sätta sig in i någon annans situation men jag hade nog kört på fram till bokad operationsdatum och tagit smällen med eventuell graviditet och operationskrock när det väl hände.
Hoppas pållen kryar på sig!
Mvh Miks
Tänkte först gratta dig, @Girasol, men såg nu att senaste testet var svagare så vågar mig inte på det än men hoppas innerligt!
.
Äsch, eftersom jag var till vårdcentralen med min olyckskorp till son som lyckats få andra gradens brännskada på ögonlocket när han poppade micropopcorn -av ångan då han öppnade påsen. Så skulle jag ändå om apoteket så köpte ett digitalt, så jag inte lurar mig på några spökstreck och gravid 1-2 blev svaret och det stämmer ju för har bim i övermorgon.
Äsch, eftersom jag var till vårdcentralen med min olyckskorp till son som lyckats få andra gradens brännskada på ögonlocket när han poppade micropopcorn -av ångan då han öppnade påsen. Så skulle jag ändå om apoteket så köpte ett digitalt, så jag inte lurar mig på några spökstreck och gravid 1-2 blev svaret och det stämmer ju för har bim i övermorgon.