En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fullt utslag på Äl-testet på kvällen och sambon jobbade på finfint :angel: Själv så kunde jag inte uppbåda någon form av entusiasm så det är tur att det inte är lika nödvändigt...

Fullt utslag på Äl-testet på kvällen och sambon jobbade på finfint :angel: Själv så kunde jag inte uppbåda någon form av entusiasm så det är tur att det inte är lika nödvändigt...

Jag fortsätter hävda att man 2014 borde kunna beställa en bebis på nätet. Då hade man sluppit sådana här oglamorösa tvångsnuppande :P
Håller tummarna för att det tar sig nu (igen)!!!

Jag fortsätter hävda att man 2014 borde kunna beställa en bebis på nätet. Då hade man sluppit sådana här oglamorösa tvångsnuppande :P
Håller tummarna för att det tar sig nu (igen)!!!

Ja det är galet omodernt!!

Det här är iaf sista pliktligget på minst ett år, himla skönt faktiskt.

Har det inte tagit sig så går jag till BM och kör på p-sprutor gånger 3 tror jag.

Usch går bara och väntar på blodbadet jag.... Sist så hann jag precis kissa på stickan på bim, åka till min praktik jag hade i höstas (inom utbildningen) och när jag tar upp mitt passerkort för att gå in så känner jag ett splash och var blodig rätt igenom jeans och ner på benen. Imorgon har jag bim :nailbiting: , har för första gången olustkänsla över att ta ett gravtest, men måste på lördag för att maila kliniken. Får förlita mig på svaret jag redan fått och försöka sitta still i båten.

Fan vad jag hatar ovisshet och den långa väntan till ev. ultraljud om ungefär en månad. Har vi klarat oss dit så vill man ju se ett pickande -eller två, hjärta/n :love:

Usch går bara och väntar på blodbadet jag.... Sist så hann jag precis kissa på stickan på bim, åka till min praktik jag hade i höstas (inom utbildningen) och när jag tar upp mitt passerkort för att gå in så känner jag ett splash och var blodig rätt igenom jeans och ner på benen. Imorgon har jag bim :nailbiting: , har för första gången olustkänsla över att ta ett gravtest, men måste på lördag för att maila kliniken. Får förlita mig på svaret jag redan fått och försöka sitta still i båten.

Fan vad jag hatar ovisshet och den långa väntan till ev. ultraljud om ungefär en månad. Har vi klarat oss dit så vill man ju se ett pickande -eller två, hjärta/n :love:
Håller tummarna!!!! Jobbig väntan du har framför dig nu.

Och grattis till plusset!

Nejdå, det släpper ikväll ngn känner jag.

Det här är andra ägglossningen sedan missfallet.

Typ bara ett dygn med jättepositivt Äl-test.
Men då är det ju inom det normala i alla fall? Fick den uppfattningen att det började stjärta sig för dig med ägglossningarna.

Nej, nej storken ligger helt rätt i tiden. Miljövänlig och naturlig :D
Hmm.. det har du iofs rätt i...

Vad sägs om att ta lite dna på tops, skicka iväg, och 9 månader senare kommer storken med babyn? :D
*funderar på var man kan skicka dessa önskemål/krav/förslag....*

Men då är det ju inom det normala i alla fall? Fick den uppfattningen att det började stjärta sig för dig med ägglossningarna.

Jo den uppför sig som den ska, lite mer utslag än vanligt bara.

Borde ju veta att det inte blir ngt innan Äl-flytningarna drar igång.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 430
Senast: Tantan
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
35
· Visningar
5 064
Senast: MiaMia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: MML
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar