Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kommer jag med mina funderingar här igen... Tidiga missfall - kan man på något sätt veta om man haft det?
Tycker allt har varit så konstigt denna månaden...
Mensen var 4-5 dagar sen (vilket iofs inte säger så mycket eftersom jag inte vet om jag har regelbunden cykel), men det jag vet är att jag alltid har 7-8 dagar lång mens, med lite ibörjan, mycket under dag 4-5 och sen minskar det för att försvinna under dag 7/8.
Denna gången blöder jag massor dag 1 och 2, samt har REJÄLA smärtor, över maxdosen på diklofenak och jag hade ändå ont.. dag 3 mindre av både mängd och smärta, idag (dag 4) är det iprincip borta, behövs bara använda trosskydd typ.
Lägger man sen till de symptom (inbillningar??)
* foglossningsont 2 gånger
* Känslan "jag är gravid *leer supermycket tills jag kommer på att jag inte har plussat*"
Så, ni som kanske vet lite mer än mig, kan man på något vis veta/gissa att man haft missfall? Eller borde jag ha hunnit plussa?
*oron för att min korta lutealfas ska ställa till det har kommit tillbaka*
Där har du faktiskt en poäng Ibland rusar hjärnan iväg utan att man hinner tänka..Rimligen bör du ha hunnit plussa för att kunna kalla det ett tidigt missfall.
Min gyn förbjöd mig att nuppa varje dag. Varannan eller var tredje var tydligen säkrare.
@Girasol har du haft några symtom av enbart Ovitrell? Jag har riktigt superont i brösten! Dag 7 efter injektionen, 7 dagar till mens.
Jag vet inte vilket jag vill mest just nu och sambon är ju meningslös att diskutera med för han bryr sig inte om vilket.
Min sambo kan vara lite liknande, det känns som att han inte är engagerad och att man står där själv med olika beslut.
Mutter...
Det är väl eg inte brist på engagemang utan mer att det är mitt beslut
Men han lämnar beslutet åt dig? blir det inte då att du känner dig ensam och får kämpa på egen hand?
@lil-sis
Jag avundas inte din situation, och hoppas innerligt att det löser sig med både graviditet och operation för dig.
Jag hänger inte riktigt med i alla svängar, är operationen på gång nu, finns det ingen som helst chans att bli gravid innan?
Och allt bök har gjort att jag hinner fundera på om alls ens vill försöka längre