Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej.
Nu backar jag och mina ömma bröst långsamt och lite panikslaget ut ur den här tråden för att djupandas i papperspåse en stund.
(Och inte ett knyst till någon, okej?)
Fullt utslag på ÄL-test ikväll!
Får se om jag lyckas väcka sambon som tvunget skulle se på fotboll, tydligen görs det bäst med stängda ögon, ljudligt snarkandes.
Självklart inte
(och grattis, ni kommer bli fantastiska föräldrar och ert barn kommer få typ världens bästa uppväxt!!)
Alltså fy fan. Jag försöker just nu enbart slå bort tanken på att jag ska föda ett barn. Jag vill verkligen inte vara med på förlossningen. Problemet är att jag inte heller vill göra kejsarsnitt. Jag tänker att teleportering är ett bra alternativ. Eller storken. Storken känns pålitlig...
*tar fram papperspåsen igen, och fokuserar på att det är typ 245 dagar kvar. Långa dagar, tänker jag.*
Hör av dig om du vill prata!Alltså fy fan. Jag försöker just nu enbart slå bort tanken på att jag ska föda ett barn. Jag vill verkligen inte vara med på förlossningen. Problemet är att jag inte heller vill göra kejsarsnitt. Jag tänker att teleportering är ett bra alternativ. Eller storken. Storken känns pålitlig...
*tar fram papperspåsen igen, och fokuserar på att det är typ 245 dagar kvar. Långa dagar, tänker jag.*
Alltså fy fan. Jag försöker just nu enbart slå bort tanken på att jag ska föda ett barn. Jag vill verkligen inte vara med på förlossningen. Problemet är att jag inte heller vill göra kejsarsnitt. Jag tänker att teleportering är ett bra alternativ. Eller storken. Storken känns pålitlig...
Åh det där skulle kunna vara skrivet av mig. Ord för ordAlltså fy fan. Jag försöker just nu enbart slå bort tanken på att jag ska föda ett barn. Jag vill verkligen inte vara med på förlossningen. Problemet är att jag inte heller vill göra kejsarsnitt. Jag tänker att teleportering är ett bra alternativ. Eller storken. Storken känns pålitlig...
och alltså 245 dagar på dig att förbereda dig och börja längta Jag var panikslagen vid mitt plus på tanken att JAG skulle klämma ut ett barn. Det kändes helt absurt sjukt. Men paniken vändes till en annan känsla och till slut så var det något som jag såg framemot med skräckblandad förtjusning. Det är en av anledningarna varför man har 9 månader på sig att smälta den där tanken tror jag Går inte panikkänslan över så får man ta det med sin BM när det närmar sig.