Tack snälla fina
@Kethets,
@Flixon,
@Mois,
@sandra87_ och
@TeamLundVer för att ni delar med er av er.
Jag har känt mig så himla ensam och eländig de senaste två veckorna och hela den här nyheten är så vansinnigt omtumlande. Jag har liksom inte ens varit glad än... Just nu fäster jag mitt hopp vid att om några veckor så kommer fler att veta, och då borde jag känna mig mindre ensam och mer glad.
Min man är överlycklig och uppspelt och kelsjuk och mer kärleksfull än någonsin. Jag förstår att han inte förstår, och jag har insett att det som jag behöver hjälp med inte är något som han kan hjälpa mig med. Ganska skön insikt ändå.
Hade årets meltdown i går när jag låg i sängen och grät i en timme för att jag känner mig så himla vilsen. Jag är inte direkt lycklig just nu, men inte olycklig heller. Det är typ som att jag sörjer, men jag har liksom inte förlorat något – snarare tvärt om, det har ju tillkommit något. Så himla förvirrande. Kul med hormoner!
Jag kan förresten inte ens tänka på en förlossning utan att börja ångestgråta av skräck, så jag lär väl behöva ringa någon verksamhet som är proffs på att hantera vrak som jag...