Äh, över 5o fortfarande så nya prover på måndag...
Vad trist om det har sjunkit nästa måndag slutar de att ta prover då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, över 5o fortfarande så nya prover på måndag...
Vad trist om det har sjunkit nästa måndag slutar de att ta prover då?
Håller tummarna för att det är noll på måndag! Är det stick i fingret eller tar det ert helt rör för att kolla nivåerna?
Den snabbheten i sjukvården är bara så imponerande. Det är så det skall vara! Har man väl bestämt sig så skall det gå undan. Inga månader hot eller dit!@floggingmolly Det är jobbigt. En evig väntan på mens, icke mens, äl, gyn, labbsvar, symtom och allt.
kl
Jag har haft kontakt med gyn igen, och de ska nu ta FSH och LH, LH/FSH, prolaktin och TSH.
(Om man måste börja med ovulationsstimulering ska dessa vara ok.)
Så just nu väntar jag på cykeldag 2-4, då proverna ska tas. Sen får jag vänta på dag 11-12 för koll av folliklar samt eventuellt nytt försök till spolning
Jobbigt, men i allafall händer det något. Bara nu inte mensen är väldigt sen. Tippar på 14 dagar sen, men man kan ju hoppas på att den kommer som den ska 2.6 eller 3.6.
Surt när det skall hålla på och sega sig så. Du hade ju en rejäl bit att åka också. Ingen höjdare.När det är noll slutar de. På måndag hoppas jag är sista! Borde vara det, har sjunkit typ 300 på en vecka och 200 tor-mån förra veckan.
Seriöst, jag är superduperorolig för att inte vara gravid.
Fast det är ganska skönt ändå, för när vi började var jag orolig för att BLI gravid för jag visste inte hur jag skulle våga berätta för familjen, haha.
Jag bara önskar att det var en vecka efter BIM nu.
Och helt ärligt, jag pallar inte hålla på och försöka, jag blir ju knäpp. Det tar ju alldeles för lång tid innan man får veta om man lyckats, jag bara går runt och funderar på om jag kanske känner mig lite konstig, klämmer mig själv på brösten och tar äl-test varje dag för att se om det kan skvallra. Suck.
Jag får nog chilla lite.
Nåja, jag klarade av min tenta iaf, så nu har jag nästan sommarlov! Sista dagen i skolan samma dag som jag ska testa med riktigt gravtest. Hoppas man får fira....
Fast jag ska faktiskt förtidstesta på fredag, 12 dagar efter äl
förresten, vet ni hur det är om man har längre lutealfas, är det ändå bim som gäller som testningsdag? Eller 14 dagar efter äl?De senaste månaderna har jag haft 16-17 dagar.
Men va f..
Tok negativt idag på bim+2, nu får väl ändå mensen dyka upp så man kan ta tag i nästa försök
Här är väl det vanligaste en månads väntetid på privatklinikerna och det räknas som ingen väntetid allsDet är skönt att de tar tag i mitt problem, även om vi inte försökt ett år ännu. Håller bara tummarna för att mensen kommer fort nu!
Man ska dock komma ihåg att det är privatläkare. Jag vet inte hur länge det hade tagit ifall jag vänt mig till den kommunala, men jag misstänker att jag hade fått vänta mycket längre. Och de tar inte emot innan man försökt aktivt i minst ett år.
Inte roligt när det blir så. Fruktansvärt frustrerande. Ingen mens och inget plus.Men va f..
Tok negativt idag på bim+2, nu får väl ändå mensen dyka upp så man kan ta tag i nästa försök
På sidan 40. Du mådde inte illa och det slutade i missfall. Du mådde jätteilla och det blev en liten bebis. Du kan inte alls se hur det kan uppfattas av den som är gravid och inte mår illa?
Mvh Miks
Du är inte särskilt stickrädd hoppas jag @lil-sis
Fortfarande har jag endast skrivit att det var ett gott tecken och att för mig så stämde det Bra. Inte mer underligt än att om du skrivit att du hade ont i dina bröst eller andra symptom på grav
Mitt första svar var till att folk här ansåg att illamående var myt. Och nu när jag länkat att det faktiskt inte är det så är man elak. Mycket märkligt!