Tack!
Kan man få mensvärks-känsla också?
Har inte speciellt ont, det mest känns lite...
Sjukt störigt det här!
Sjukt störigt det här!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna för en nidblödning.Hjälp 9-10 dagar efter äl nu, och blödde plötsligt när jag gick ut för att släppa ut hästar för en stund sedan. Men ingen mensvärk (inte mer än jag haft sedan äl, dvs, lite känningar), och det blöder inte mer (ännu!), bara lite ljusa spottings.
Nidblödning? Känns det som "lagom tid"?
Har en cykel på c:a 35 dagar nomalt, i höstas låg det dock runt 30 (Vinter/sommar-mode? ). Blödde senast 25:e-28:e april (tidigt mf) och fick som sagt inte utslag på äl stickor förrän den 18:e maj, för tio dagar sedan.
Enligt appen borde jag ha mens på lördag (den räknar ju från senaste blödning), enligt min lutealfas (17 dagar) och senaste äl så om exakt en vecka.
Nu blev det jobbigt det här! (Ja, man kan ju vänta och se också, men buke är mycket bättre!)
Bim+4 idag, ingen mens i sikte.. hade lite ont i nedre delen av magen igår och idag känns det lite från o till, fast inte mensvärk utan lite obehag känsla :/
Fattar inte vad kroppen håller på med!!
Så gör vi också, följer inte slaviskt utan gör det som är enkelt, mest för skojs skull och för att se om det funkar. Sambon backade när jag föreslog amningsinlägg i ull i kalsongerna för att värma pungen.
Skämt åsido, viktigast är ändå att det tar sig överhuvudtaget!
Tack!
Sjukt störigt det här!
Woooh! Myom är inte heller något man ska bildgoogla på! Just sayin!
Att jag aldrig lär mej!
Ostmackan som jag satt och tuggade på är inte alls lika mumsig längre...
Mvh Miks
Kan ägglossningen varit senare denna månaden?
Bim+4 idag, ingen mens i sikte.. hade lite ont i nedre delen av magen igår och idag känns det lite från o till, fast inte mensvärk utan lite obehag känsla :/
Fattar inte vad kroppen håller på med!!
Det brukar ju bli säkrare om man har hållit på ett tag och fungerar bäst om man har regelbunden mens.Ja, kanske. Har aldrig haft riktigt koll på det men enligt appen så skulle jag haft mens i lördags.. men dom är ju inte så säkra o gå efter kanske
Nej egentligen inte men det brukat vara en fördel att testa med morgonurinet.Alltså hur ska man egentligen räkna?
Jag hade äl-känning (som jag tror iaf, värk i äggstockarna), 14-15/5. Men om jag skulle vara gravid så blev jag det i så fall 16 eller mest troligt 17/5. Ska jag då räkna BIM 14 dagar efter första äl-känningen eller dagen vi hade sex (men om det tagit sig då borde det ju egentligen varit äl då och inte 14-15)?
Och om jag i så fall har BIM idag, kan jag då lika gärna testa ikväll som imorgon bitti, skulle det göra stor skillnad?