En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lilsis skönt att de någongång tar dig på allvar :-)
Håller tummarna :-)

Ja jag behövde inte ens överdriva :)

Drygt att åka till Uppsala på ledig dag bara...!

Skulle de misstänka utomkveds igen så måste jag åka hem och släppa ut hundarna :p Men det tror jag inte, har inte alls ont på det sättet, det är nog bara något som fastnat.

Så du har ont hela tiden? Låter ju mindre bra. Jättebra att dom kollar dig med en gång!!!

Hon hittar inget i livmodern men kan bara se höger äggstock.

Ska till Gynakuten på remiss, känns ju lite dumt att inte ha satt ut hundarna i rastgården innan jag åkte...

Och nu var gravtestet positivt här också om än svagt, kissade ju precis innan besöket som vanligt...

Hoppas på positiva besked @lil-sis !

Enligt min app ska jag ha mens nästa torsdag. Brukar dock ha lite längre cykel så mer troligt lördag :) Kan inte låta bli att fundera på om det tagit sig den här månaden trots dåligt med mys :P Men men, det märks nästa helg!

Hon jag träffade nu jobbar på reproduktionscentrum annars och tyckte iaf att den högra äggstocken såg fin ut.

Och så tyckte hon synd om mig :p

Hon jag träffade nu jobbar på reproduktionscentrum annars och tyckte iaf att den högra äggstocken såg fin ut.

Och så tyckte hon synd om mig :p

Fast det står misstänkt X på remissen.

Man kan ju tycka att de kan ta bort det där myomet så det är fri sikt på vänster sida också.

En snabb fråga, hur tidigt är det möjligt att få äl efter mf?
Kan det bli tidigare än vanligt? Håller på med stickor nu. Om mf räknas som mens så är det en vecka kvar enligt appen. Räknar jag som om mensen kom som vanligt borde det vara äl nu.
Kan jag ha missat äl? Kan den komma skitsnabbt efter tidigt mf?

En snabb fråga, hur tidigt är det möjligt att få äl efter mf?
Kan det bli tidigare än vanligt? Håller på med stickor nu. Om mf räknas som mens så är det en vecka kvar enligt appen. Räknar jag som om mensen kom som vanligt borde det vara äl nu.
Kan jag ha missat äl? Kan den komma skitsnabbt efter tidigt mf?

Väldigt tidigt verkar det som, de frågade mig per telefon om jag kunde ha blivit gravid IGEN, haha!

Gynakuten hittar ingenting heller på VUL så nu väntar vi på blodprovssvaren...

Om gravtestet visade neg förra gången på gyn och nu visar svagt + så har det ju ökat. Och det är efter missfallet.

Nja frågar du jungfru Maria så får du ett annat svar.

Sant men jag tror inte så mycket på det :p

Det är roligt att alla säger att jag kanske inte alls hade ägglossning när jag trodde fast vi var på Linné där han pekade ut en mogen och sprickfärdig äggblåsa...

Nåt skumt är det iaf.

Sant men jag tror inte så mycket på det :p

Det är roligt att alla säger att jag kanske inte alls hade ägglossning när jag trodde fast vi var på Linné där han pekade ut en mogen och sprickfärdig äggblåsa...

Nåt skumt är det iaf.
Varför skulle du inte ha haft det?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 288
Senast: Tantan
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
35
· Visningar
5 064
Senast: MiaMia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: MML
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar