Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj vad tråkigt! Det känns ganska definitivt? Eller kommer ni fortsätta köra oskyddat och "händer det så händer det"?
Beklagar verkligen! Krama på dina redan underbara familjemedlemmar!
Mvh Miks
Tack. Nu blev jag lite rörd oxå.
Nä jag vill inte försöka mer. Känns som det tar så mycket kraft från allt det andra som jag/vi redan har. Så besviken varje jäkla gång mensen kommer. Allt funderande, tänkande, förhoppningar, planerande. Så blir man bara ledsen och besviken i slutet av månaden ändå.
Orkar inte med det längre. Dessutom känns det som jag har åldern emot mig. Så har kanske känt mig lite stressad för det oxå.
Har planer på att betäcka stoet istället och förhoppningsvis kunna se fram emot en fölunge nästa år! Vi får se vad som sker!
Jag känner igen mig i ditt tänk. Är också skengravid typ varje månad innan mens och ibland kan jag vara skengravid strax efter en mens också. Det är nästan så jag letar symptom och då känner jag såklart alltid något symptom som jag inte har känt tidigare månader. Det blir inte bättre av att man googlar fraser som: "gravid trots mens" eller "symptom gravid" . Men jag håller såklart mina tummar riktigt hårt och hoppas att det är en knodd som påverkad boobisarna och inget annat
Börjar närma sig nu.....
Nä mitt enda försök slutade med nedgrävt dräktigt drömsto
Jag kanske skulle koncentrera mig på att förvalta andras avkommor helt och hållet
Något att se fram emot....Ja, verkligen. Kommer troligtvis missa ÄL i april (sambon jobbar ju som sagt på annan ort under veckorna) men enligt appen så ser det ut som att vi kan pricka ÄL i maj . Från och med juni och under hela sommaren kommer vi bo ihop igen så jag gissar på att det blir en nupp-rik sommar .
Smyger in och säger grattis till bröllopet (jag gifter mig också den 30e augusti) och även här är det småplaner på syskon, men jag vill inte vara gravid på en bröllopsresa så jag får inte till det praktiskt riktigt när spiralen ska ryka
Idag besök på Ackis