Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Mars
em-pirre Äl 3/3 BIM 18/3
April
AMK ÄL 20/3 BIM 7/4
lil-sis ÄL 27/3 BIM 10/4
Rosen-knoppen ÄL 1/4 BIM 15/4 (app)
Rhinos äl enl app 3/4 BIM 17/4
floggingmolly äl c:a 5/4 BIM 20/4
Miks ÄL 12/4 BIM 28/4
Mois ÄL 29/4 BIM 16/5 (app)
Min cykel är lite hoppig. inte extremt, men appen kan inte riktigt få grepp om den... jag kollar med stickor just nu, skulle haft äl igår enligt app men den verkar hålla sig långt bort
Har dock börjat få lite flytningar, så det borde vara ett tecken, tänker jag.
Efter min antibiotikabehandling mot vaginos är mitt liv fantastiskt mycket bättre, jag har nog gått med det länge utan att tro att det var något, så jag hade vant mig.
Fick knasig mens förra månaden också, men jag gissar att det var pga att jag precis tagit ut spiralen.
Sååå, nu kör vi igen. Har lugnat mig lite vad gäller "hur ska jag berätta det här då?" och bara bestämt mig för att det är tamejf*n ingen annans business. Mannen sprigner runt och frågar varenda dag vad "äggstickorna" visat, han är rätt taggad Och vi tränar ofta och mycket
Har BIM söndagen den 20/4, då vi är i Tyskland och kör BMW på Nürnburgring Så jag tar nog bestämt med mig ett gravtest ner dit (Här planerar vi hej vilt!)
Nä.
Det är tre månader (1-3...) mellan de fyra besöken man måste gå på innan remiss till kirurgen.
Det betyder minst 24 månader innan IVF-start och jag är inte säker på att jag har så lång tid på mig.
Förra året var mina menscykler 35dgr, nu är de nere på 28.
Vi har bara gått igenom informationen och det sprutar redan tårar
Jag är så himla imponerad av dig lil-sis. Du kämpar på och du har hela tiden en positiv och glad ton i tråden trots dina motgångar. All eloge och styrka till dig och jag hoppas så innerligt att tiden kan förkortas för dig så att du inte behöver vänta två år! Tycker redan du har väntat länge nog.