Var på tidigt VUL idag och läkaren tittar länge på skärmen och ser allvarlig ut, klickar och grejar och säger att de här bilderna måste han skicka upp till Linköping. Jag tänker att jaha, nu var det dags för mer krångel och upp dit upp igen för att reda ut vad som gör att det blir fel hela tiden. Sedan fortsätter han med att säga att Linköping vill se att jag är gravid och så får vi höra hjärtljudet. Fan, han höll på att skrämma ihjäl oss. Allt såg bra ut! Fast han sa 6 + 1 istället för 7+1 som det bör vara.
Han var iaf SUPERglad att det såg bra ut, han sa att han lagt så mycket energi på mig och pratat med linköping så mycket och varit så orolig hur det skulle gå och nu skulle han ringa upp dit och berätta att det gått bra! Jag bad honom hälsa till dom och tacka från oss för all fin hjälp vi fått. Vilket engagemang han har lagt i dessa två år av strul och det värmer att han var minst lika glad som oss
Så nu verkar det ju faktiskt vara helt normalt, vi kan inte riktigt smälta det, jag har varit så förberedd på att det inte skulle vara bra den här gången heller. Nu hoppas jag resten flyter på fint men han verkade inte tycka det fanns fog för någon särskild oro i detta läget - skönt.
Så nu lämnar jag den här tråden och hoppas inte jag kommer tillbaka förrän det möjligtvis är dags för ytterligare en liten. Lycka till ni andra
Ackio - PCOS bekräftat 1/10. Behandlar med Provera och ska göra 6 mån för sedan återbesök och diskutera vidare.
hemlig - tar paus i försöken fram till vi kan söka hjälp i januari -17.
Michaelsdotter - 3 graviditeter, inga barn, dock en bonusdotter. 1 abort 2 missfall.
Abort 2012
Första: v. 6 tvillingar 2016
Andra: v. 6 ett foster 2016
Väntar på att mensen ska komma igång, igen. Sen ska nog kroppen få vila lite och försöken läggs på is.
Jordgubblime - tredje försöket, 29 år, BIM 27/11