Jahapp. Nu har min kropp bestämt sig för att hoppa över två mens(ar..?). Jag är på dag 80-nånting i menscykeln och tog ett negatovs gravtest igår. Så.. någon idé om hur en får igång mensen?
Provera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jahapp. Nu har min kropp bestämt sig för att hoppa över två mens(ar..?). Jag är på dag 80-nånting i menscykeln och tog ett negatovs gravtest igår. Så.. någon idé om hur en får igång mensen?
Provera.
Ska jag vända mig till MVC då eller?
Ah ok. Jag har aldrig träffat någon gyn. Är det ackis då?Jag fick mina av gyn.
Ah ok. Jag har aldrig träffat någon gyn. Är det ackis då?
Har verkligen noll koll känner jag!
Ååhh nej Men är du säker på att det är missfall och inte bara en konstig mens/blödning då kroppen försöker nollställa sig?Verkar fått missfall igen.. men ett tidigt sådant den här gången(hann inte ens märka det) Är urless på detta nu! Enda fördelen är ju att det verkar ha gått väldigt lätt att bli gravid denna gången eftersom det bara gått 2 månader sen förra och vi inte ens har försökt. Har mått konstant dåligt i ett halvår nu sen jag blev gravid(först tuff graviditet och sen jobbigt, utdraget missfall). Och nu har vi snart kämpat för detta i 2år. Blä! Dessutom fick min bästa vän bebis för 3 veckor sen.. jätteglad för hennes skull så klart men jag skulle ju också fått några månader efter
Ååhh nej Men är du säker på att det är missfall och inte bara en konstig mens/blödning då kroppen försöker nollställa sig?
I vilken vecka skulle du varit? Ett MF brukar inte avta så fort.Tog ett test som visade två streck. Och det betedde sig som ett missfall. Kom jätteplötsligt med störtblödning och sen en stor klump innan det lugna sig. Mensen var ju riktigt besvärlig en månad efter missfallet, jättekraftig i 2 veckor
Men inte två månaderI vilken vecka skulle du varit? Ett MF brukar inte avta så fort.
I vilken vecka skulle du varit? Ett MF brukar inte avta så fort.
Uppfattade att det var två månader sen förra mensen.Men inte två månader
Uppfattade att det var två månader sen förra mensen.
Fan. Gyn ringde. Sambon och jag får ingen utredning via landstinget för vi är inte folkbokförda på samma adress. Trots att vi varit ihop i 6 år. De var benhårda på den punkten.