En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida - del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gjorde i Linköping i september. Det blev ett par månaders väntan men det var nog mest för att remissen skickades i juni så alla semestrar kom i vägen. Vi fick tid för första besöket i början av augusti om jag inte minns fel så det är inte så lång väntetid där.

Tack för svar! Hoppas att väntetiden är kort för oss också då när prunnar tycker att det är dags för IVF.

Alltså, jag är en sån där människa som aldrig är illamående eller har ont i huvudet, blir typ aldrig sjuk heller. Men både igår och idag känner jag hela tiden ett lätt illamående. Känner mig lite kraftlös och yr. Men jag har en vecka lite drygt kvar till BIM, jag skulle väl omöjligt kunna känna något redan?:confused: Det måste bara vara inbillning och kanske även kan skylla på att jag såg den där vsmpyfiömen (som jag verkligen inte kan komma på namnet på nu?! Någonting light?) där hon avklarad sin graviditet på typ en månad :meh:

Jag "visste" att jag var gravid strax efter äl. Små konstiga grejer, magkatarr efter kaffe, som värk i äggstockarna, drömde en superverklig dröm som jag inte kunde skaka av mig på hela dagen och det kom jag ihåg att jag gjort förra gången jag var gravid också men extremt sällan annars, livmodern var spänd och jag var kinkig en dag på jobbet och jag brukar aldrig tappa humöret (min kollega t o m ifrågasatte det). Mest var det nog att livmoderns spände ett apr dagar efter, känner igen hur det känns för när de perforerat livmodern under en operation som gick fel förra året och efter lite annat krångel så känner jag min livmodern mycket mer.

Alltså, jag är en sån där människa som aldrig är illamående eller har ont i huvudet, blir typ aldrig sjuk heller. Men både igår och idag känner jag hela tiden ett lätt illamående. Känner mig lite kraftlös och yr. Men jag har en vecka lite drygt kvar till BIM, jag skulle väl omöjligt kunna känna något redan?:confused: Det måste bara vara inbillning och kanske även kan skylla på att jag såg den där vsmpyfiömen (som jag verkligen inte kan komma på namnet på nu?! Någonting light?) där hon avklarad sin graviditet på typ en månad :meh:
Alltså hur skriver jag?! :eek::nailbiting: vsmpyfiömen? Usch nu skäms jag.. Vampyrfilmen ska det stå, jäkla padda att hitta på egen ord:D

Idag började jag känna som om jag har en cysta på äggstocken. ÄL+6 idag. Så det blir nog inget denna gång :/

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 715
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 650
Senast: orkide
·
Gravid - 1år Välkomna till tråd 13 Här samlas alla som vill prata om hur det är att försöka få till barn! Oavsett om det är med stork, DHL...
85 86 87
Svar
1 732
· Visningar
239 267
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 947
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar