@Thalbaz hur har de gått? Fick ni några till frysen?
Det blev 4 befruktade ägg. De kvarvarande 3 ska de odla vidare innan de fryser så jag får brev i veckan hur många som klarat det och hamnar i frysen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Thalbaz hur har de gått? Fick ni några till frysen?
Förstår inte hur du klarar dig från att testa. Håller tummarna.Ingen mens än... Dag 36
Förstår inte hur du klarar dig från att testa. Håller tummarna.
Grattis!!Det blev ett stort, fett plus på stickan i torsdags
Kul!! Grattis till bra resultat!Det blev 4 befruktade ägg. De kvarvarande 3 ska de odla vidare innan de fryser så jag får brev i veckan hur många som klarat det och hamnar i frysen.
Usch vad hemskt det låter. Jag håller alla tummar och tår för att ni lyckas.heartheartFår hoppa in i den här tråden igen. Vi har ju kämpat i 1.5år och hade precis börjat fertilitetsutredningen när jag blev gravid, och det var ju en obeskrivlig lycka. Dessvärre fick jag reda på att jag fått missfall i v.12 (ma) och det blev ett utdraget, traumatiskt och oerhört smärtsamt förlopp som till slut slutade med ambulans och sjukhus där jag efter många plågsamma timmar fick hjälp. Har fått noll och ingen information/stöd med något men tänker nu kontakta det privatgyn som hjälpte oss med fertilitetsutredningen. Vill absolut försöka igen men både jag och min man är jätterädda att det här ska hända igen då det verkligen har varit traumatiskt. Så hoppas på att få stöd och hjälp där ifrån så vi vågar försöka igen. För barn SKA vi banne mig ha och nu vet vi alla fall att jag kan bli gravid
Förutom det där med ambulans och sjukhus så låter det som vår första graviditet, MA i v.12. Stöd, information? Vad är det? "Det är sånt som händer" var vad läkaren som fastställde MA't sa.Får hoppa in i den här tråden igen. Vi har ju kämpat i 1.5år och hade precis börjat fertilitetsutredningen när jag blev gravid, och det var ju en obeskrivlig lycka. Dessvärre fick jag reda på att jag fått missfall i v.12 (ma) och det blev ett utdraget, traumatiskt och oerhört smärtsamt förlopp som till slut slutade med ambulans och sjukhus där jag efter många plågsamma timmar fick hjälp. Har fått noll och ingen information/stöd med något men tänker nu kontakta det privatgyn som hjälpte oss med fertilitetsutredningen. Vill absolut försöka igen men både jag och min man är jätterädda att det här ska hända igen då det verkligen har varit traumatiskt. Så hoppas på att få stöd och hjälp där ifrån så vi vågar försöka igen. För barn SKA vi banne mig ha och nu vet vi alla fall att jag kan bli gravid
Ska du inte testa ändå?, man kan ju blöda även när man är gravid.Och där CD 37 kom det lite färskt blod igen. Som i fredags, pyttelite men får se om det kommer mer. Nytt rekord
Förutom det där med ambulans och sjukhus så låter det som vår första graviditet, MA i v.12. Stöd, information? Vad är det? "Det är sånt som händer" var vad läkaren som fastställde MA't sa.
Hoppas det går bättre för er i framtiden.
Jag frågade läkaren på gyn om sjukskrivning, hon ansåg att det inte behövdes. Min husläkare höll inte med.... Visserligen har jag haft återkommande depressioner förut, men det där MA't utlöste en ny period som håller i sig än, fortfarande sjukskriven på deltid - ett år senare.Japp, exakt samma här. Efter ambulans/sjukhus och allt det där och jag äntligen skulle få åka hem med en helt slutkörd kropp fullproppad med morfin så hade jag mängder av frågor. Fick bara till svar "du kan väl vila nån dag men sen kan du åka och jobba som vanligt" kan säga att jag fortfarande är sängliggande största delen av dagen och min vanliga läkare på vårdcentralen sjukskrev mig 3 veckor...
Jag frågade läkaren på gyn om sjukskrivning, hon ansåg att det inte behövdes. Min husläkare höll inte med.... Visserligen har jag haft återkommande depressioner förut, men det där MA't utlöste en ny period som håller i sig än, fortfarande sjukskriven på deltid - ett år senare.
Ska du inte testa ändå?, man kan ju blöda även när man är gravid.
Men usch, stackare!Får hoppa in i den här tråden igen. Vi har ju kämpat i 1.5år och hade precis börjat fertilitetsutredningen när jag blev gravid, och det var ju en obeskrivlig lycka. Dessvärre fick jag reda på att jag fått missfall i v.12 (ma) och det blev ett utdraget, traumatiskt och oerhört smärtsamt förlopp som till slut slutade med ambulans och sjukhus där jag efter många plågsamma timmar fick hjälp. Har fått noll och ingen information/stöd med något men tänker nu kontakta det privatgyn som hjälpte oss med fertilitetsutredningen. Vill absolut försöka igen men både jag och min man är jätterädda att det här ska hända igen då det verkligen har varit traumatiskt. Så hoppas på att få stöd och hjälp där ifrån så vi vågar försöka igen. För barn SKA vi banne mig ha och nu vet vi alla fall att jag kan bli gravid
Är ju låååååångt till måndagVäntar och ser hur det utvecklar sig ska till gyn på måndag för första besöket för utredningen och kommer göra VUL så har det flyttat in nån ser vi det då tänkte jag
Usch så tråkigt.Får hoppa in i den här tråden igen. Vi har ju kämpat i 1.5år och hade precis börjat fertilitetsutredningen när jag blev gravid, och det var ju en obeskrivlig lycka. Dessvärre fick jag reda på att jag fått missfall i v.12 (ma) och det blev ett utdraget, traumatiskt och oerhört smärtsamt förlopp som till slut slutade med ambulans och sjukhus där jag efter många plågsamma timmar fick hjälp. Har fått noll och ingen information/stöd med något men tänker nu kontakta det privatgyn som hjälpte oss med fertilitetsutredningen. Vill absolut försöka igen men både jag och min man är jätterädda att det här ska hända igen då det verkligen har varit traumatiskt. Så hoppas på att få stöd och hjälp där ifrån så vi vågar försöka igen. För barn SKA vi banne mig ha och nu vet vi alla fall att jag kan bli gravid
(delvis kl)Är ju låååååångt till måndag
Hoppas att de ser en "inneboende" då iaf!